Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utstyr ny tesla s

Startet av chaglen, torsdag 07. september 2017, klokken 14:14

« forrige - neste »

ludwig_holberg

Jeg, derimot, er sikker på at de ikke er like fine.  ;D

Sitat fra: Somni på tirsdag 08. august 2017, klokken 10:13
Er det noen med barn som har gått for ultra white da? Er jo absolutt de råeste setene, men er usikker på om de er like fine når bilen skal selges etter 5 år.  ::)

Harlex

Var meget usikker da jeg gikk for en inventory 90D med premium delskinn. Har vært av en oppfatning av at jeg ville ha helskinn. Leste meg opp endel på forhånd og ble beroliget. Det jeg leser her gjør meg enda mer beroliget. Det blir spennende når jeg får bilen. Har ikke sett dem "live" men har prøvesittet ultrawhite like og der var en stor oppgradering fra mine p85 seter fra 2013. Tesla har vel per nå bevist at de ikke er blandt de beste på skinnseter rent kvalitetsmessig. Det nye designet "premiumseter" er derimot lekkert og meget komfortabelt så vil kombinasjonen med tekstil og skinn (er det egentlig ekte skinn) forhåpentligvis også bli SUPER.
Model s 90D Hvit perlemor 2017
VW Golf GTE 2016
BMW 320 DAT BSR 2005
Suzuki GSX 1400 2008
Suzuki GSF 600 2003

Somni

Ja med de nye tekstilsetene er det vel ikke noe MUST at det er skinn lenger. Vil nok bli lettere å selge en bil med strøkent delskinn kontra en bil med slitte/missfargede hvite seter... Selv om hvite seter er helt RÅ når de er nye  ;D
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

AirCanada

Litt tullete at en må ha skinn for å få karbon-detaljer.
TMS 75D (levering oktober 2017)

spirrevipp

2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

El Bilist

Også irriterende at man må velge skinn for å få lyst innertak. Hadde siktet meg inn på tekstil/delskinn men synes det blir for mørkt med alt av interiør helt svart i biler jeg har sittet i så bestilte derfor svart 'skinn' og lyst tak + karbondetaljer. Nærmere 30k ekstra for dette er rimelig stivt men er jo ikke hverdagskost å kjøpe ny bil så vi hoppet i det. Fortsatt ikke sikker på vi valgte rett, har kun sett et par kombinasjoner av Tesla sine seter og interiør.
Leaf 2014 mod.
Model S 75D 2017 mod.
Model 3 - reservert
Leaf 2013 mod.  - solgt

jkirkebo

Sitat fra: El Bilist på tirsdag 08. august 2017, klokken 20:20
Også irriterende at man må velge skinn for å få lyst innertak. Hadde siktet meg inn på tekstil/delskinn men synes det blir for mørkt med alt av interiør helt svart i biler jeg har sittet i så bestilte derfor svart 'skinn' og lyst tak + karbondetaljer. Nærmere 30k ekstra for dette er rimelig stivt men er jo ikke hverdagskost å kjøpe ny bil så vi hoppet i det. Fortsatt ikke sikker på vi valgte rett, har kun sett et par kombinasjoner av Tesla sine seter og interiør.

Samme problem med Model X. Glad jeg fikk bil i mars, min har både tekstilseter, lyst innertak og karbonfiber. Fin kombinasjon det ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

rsomby

Første bilen hadde stoffseter (delskinn), veldig fornøyd med kvaliteten på materialet selv om setene hadde dårlig sidestøtte.
Bilen jeg har nå har lyse grå skinnseter og det er pent og gode seter, men de liker ikke jeans. Førersetet har fått en stygt blåskjær, ikke bra. Jeg har aldri vært stor fan av skinn pga varmt om sommeren og kaldt om vinteren.
Bil jeg har i bestilling nå har stoffseter, de oppleves som veldig gode, mer komfortable enn skinnvarianten.

fonberg

Sitat fra: Somni på tirsdag 08. august 2017, klokken 12:59
Ja med de nye tekstilsetene er det vel ikke noe MUST at det er skinn lenger. Vil nok bli lettere å selge en bil med strøkent delskinn kontra en bil med slitte/missfargede hvite seter... Selv om hvite seter er helt RÅ når de er nye  ;D

Jeg skal selge min tredje S med delskinn nå, og regner med det går like greit som de to første gangene. Tydeligvis mange som ikke er klar over at mange av oss foretrekker sittekomfort og slitestyrke fremfor rynkete skinnseter
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA