Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Utrolig nok, nei. Ei heller ikke ny dato for utlevering, ringte nettopp til DS, kunne ikke fortelle meg en dritt annet en at bilen hadde vært innom Røyken for klargjøring og skulle tilbake til  Drammen en eller en annen gang.

AirCanada

TMS 75D (levering oktober 2017)

ModelS_Oslo88

Sitat fra: AirCanada på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 17:33
Uprofesjonelt.

Meget! Fortsatt ikke fått noe telefon ;) De tester virkelig min tålmodighet nå!

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Øggen på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 17:45
Og bilen e betalt??

Nei, kun depositum. Lånepapirene skal signeres ved utlevering.

Bushy

Du er tålmodig nå... det er slike tilfeller og sikkert mange flere at eneste grunnen de klarer å få solgt bil er for det ikke er alternativer...
S75D sept. 17

ModelS_Oslo88

Sitat fra: Bushy på onsdag 04. oktober 2017, klokken 17:55
Du er tålmodig nå... det er slike tilfeller og sikkert mange flere at eneste grunnen de klarer å få solgt bil er for det ikke er alternativer...

Jepp, du har helt rett!

ModelS_Oslo88

Bushy

Lykke til. Du fortjener en strøøken bil
S75D sept. 17

ModelS_Oslo88

Har nå endelig fått bilen :)

Den er jo en kjempeflott bil å kjøre! Og jeg er faktisk overrasket at hvor fornøyd jeg er med finishings på interiøret.. positiv overrasket  :+1:

Må innrømme at det er min personlig mening at det er mer moro å kjøre en Porsche pga motorlyd, men det kan hende at jeg endre meningen min etterhvert som jeg blir vant med å kjøre el-bil :)

Alt i alt, veldig fornøyd med bilen så langt! Nå må jeg få testet ut Ludacris mode i morgen  ;D

steam

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 05. oktober 2017, klokken 20:32

Den er jo en kjempeflott bil å kjøre! Og jeg er faktisk overrasket at hvor fornøyd jeg er med finishings på interiøret.. positiv overrasket  :+1:

Må innrømme at det er min personlig mening at det er mer moro å kjøre en Porsche pga motorlyd, men det kan hende at jeg endre meningen min etterhvert som jeg blir vant med å kjøre el-bil :)

Alt i alt, veldig fornøyd med bilen så langt! Nå må jeg få testet ut Ludacris mode i morgen  ;D

Gratulerer! Hvordan var overleveringen?

Si fra hvis du trenger gjester når du skal teste Ludacris da ;)
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

smurf

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 05. oktober 2017, klokken 20:32

Gratulerer!! Og gøy å høre at du er fornøyd!!
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

ModelS_Oslo88

Thanks gents :) Og takk for støtten gjennom leveringsprosessen, det har hjulpet masse å ha et sted å få ut litt frustrasjon  :D

oleredv

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 05. oktober 2017, klokken 21:54
Thanks gents :) Og takk for støtten gjennom leveringsprosessen, det har hjulpet masse å ha et sted å få ut litt frustrasjon  :D
Gratulerer, ordna Tesla plaster på såret?
Tesla Model S 75D i bestilling (bekr 01.08) - utlevering 13.12
Tesla Model S 70D - solgt

ModelS_Oslo88

Sitat fra: oleredv på torsdag 05. oktober 2017, klokken 22:05
Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 05. oktober 2017, klokken 21:54
Gratulerer, ordna Tesla plaster på såret?

Tja, sånn ish. Vil jo egentlig ikke si at de gjorde noe spesielt for å gjøre opp for det. Får jo ettermontert en spoiler, men det er jo standard på P100D bestillinger nå selv om min Inventory bil hadde ikke spoiler, så koster vel ikke Tesla noe særlig. Litt skuffende, men ikke overraskende. Jeg er drittlei av å krangle med Tesla så prøver å "let it go" litt og fokusere på at jeg er faktisk fornøyd med selve bilen  ::)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA