Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

ModelS_Oslo88

Sitat fra: mhtofte på mandag 18. september 2017, klokken 21:38
Får ingen treff på UECC, så ringte Tesla i dag. Fikk då beskjed om at den var til fortolling, og at eg kan hente den i Drammen på fredag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Virker som det gjelder å ringe til DS! Alle som har ringt i dag får hente bilene sine ila uken virker det som??  ::)

AirCanada

TMS 75D (levering oktober 2017)

OddiS

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på mandag 18. september 2017, klokken 21:43
Sitat fra: mhtofte på mandag 18. september 2017, klokken 21:38
Får ingen treff på UECC, så ringte Tesla i dag. Fikk då beskjed om at den var til fortolling, og at eg kan hente den i Drammen på fredag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Virker som det gjelder å ringe til DS! Alle som har ringt i dag får hente bilene sine ila uken virker det som??  ::)

Første post! Yeey! Jeg er en av de som ringte i går, og fikk beskjed om å hente i drammen en gang i neste uke :( Bilen kom med båten i går. Ringte DS på slutten av dagen. Da sa de at de fikk bilen fra klargjøring i Røyken til uken. Blæh! Er en bil short om dagen, så hadde vært ultra digg om jeg også var en av de som fikk bil denne uken. Tidligere denne uken leste jeg om en som skulle spørre om å hente ut bilen i røyken. Noen som vet hvordan d gikk? Jeg bor nesten i gangavstand fra klargjøringsplassen i røyken.

akseln

Velkommen! Når bekreftet du din bestilling?

Ser at de fleste (alle?) bilene som kom i går fortsatt står på kaia i Drammen, så det er nok en relativt stor logistikkoperasjon for å få fraktet biler til klargjøring og utlevering på ulike steder.

OddiS

Sitat fra: akseln på tirsdag 19. september 2017, klokken 08:27

Ser at de fleste (alle?) bilene som kom i går fortsatt står på kaia i Drammen, så det er nok en relativt stor logistikkoperasjon for å få fraktet biler til klargjøring og utlevering på ulike steder.

Takk! Jeg bekreftet for tre uker siden jeg, kjøpte inventory S75D. Får bare krysse fingerne om at ting går litt ekstra fort :)

ModelS_Oslo88

Sitat fra: OddiS på tirsdag 19. september 2017, klokken 08:32

Takk! Jeg bekreftet for tre uker siden jeg, kjøpte inventory S75D. Får bare krysse fingerne om at ting går litt ekstra fort :)

Spennende! Du kjøpte ikke tilfeldigvis en Solid Black S75D? :D Jeg endret min bestilling for 3 uker siden, men ser ikke at min bil som var på vei til Norge dukker opp i Inventory oversikten  :P

msater

Bilene som leveres ut i Drammen nå kom av båten 12/9. Min blant annet. Ikke fått utlevering på den enda, kun 30/9 i final invoice.
Blå X90D - levert 22.09.2017
e-Golf - levert 24.05.2016

MyMuffin

Da fikk jeg jaggu meg avtalt henting av bil allerede til torsdag! (2 dager til wohoo!).

Da snakker vi nøyaktig 7 uker fra bekreftet bestilling (helt ny bil fra design studio) til utlevert - det er mektig imponerende!

For min del står UECC tracking fortsatt til Zeebrugge, men bilen har åpenbart kommet til norge via andre måter enn UECC.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

sjossang

Sitat fra: OddiS på tirsdag 19. september 2017, klokken 08:19
Første post! Yeey! Jeg er en av de som ringte i går, og fikk beskjed om å hente i drammen en gang i neste uke :( Bilen kom med båten i går. Ringte DS på slutten av dagen. Da sa de at de fikk bilen fra klargjøring i Røyken til uken. Blæh! Er en bil short om dagen, så hadde vært ultra digg om jeg også var en av de som fikk bil denne uken. Tidligere denne uken leste jeg om en som skulle spørre om å hente ut bilen i røyken. Noen som vet hvordan d gikk? Jeg bor nesten i gangavstand fra klargjøringsplassen i røyken.

Ring Delivery og si at du vil hente bilen i Røyken. Tesla har sendt 2 selgere/utleveringseksperter til Røyken, så det skal gå fint!

Telefonnummeret til Delivery finner du på www.tesla.com (under Kontakt oss, eller deromkring). Lykke til med ny bil!
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

Sjaugen

Sitat fra: MyMuffin på tirsdag 19. september 2017, klokken 09:23
Da fikk jeg jaggu meg avtalt henting av bil allerede til torsdag! (2 dager til wohoo!).

Du har bestilt med luft, og har allerede dato?
Usunt å lese dette forumet  :'( (Bekreftet 6. juli 75d uten luft)
2017 S 75D

OddiS

Sitat fra: sjossang på tirsdag 19. september 2017, klokken 09:41
Sitat fra: OddiS på tirsdag 19. september 2017, klokken 08:19

Ring Delivery og si at du vil hente bilen i Røyken. Tesla har sendt 2 selgere/utleveringseksperter til Røyken, så det skal gå fint!

Telefonnummeret til Delivery finner du på www.tesla.com (under Kontakt oss, eller deromkring). Lykke til med ny bil!

Heerlig! Takk for tips! Ringer delivery nå :)

MyMuffin

Sitat fra: Sjaugen på tirsdag 19. september 2017, klokken 09:47
Sitat fra: MyMuffin på tirsdag 19. september 2017, klokken 09:23

Du har bestilt med luft, og har allerede dato?
Usunt å lese dette forumet  :'( (Bekreftet 6. juli 75d uten luft)

Det stemmer, merkelig at din ikke er på plass allerede.
2019 P3D- 
2019 Model 3 LR - konebil
2017 Model S 75D
2014 Model S 60

-Xee-

Bekreftet bestilling 1. august. På UECC står det at bilen fortsatt er i Zeebrugge. Ringte DS i dag, og de sa at bilen er på vei til Drammen, og er fremme enten i morgen eller overimorgen. Kan mest sannsynlig hentes i slutten av neste uke (de hadde av en eller annen grunn notert at levering skulle skje i Ålesund, haha).

Merkelig at status inne på UECC ikke er korrekt. Men jeg klager ikke! :) Får se om infoen fra DS faktisk stemmer. 

morpheos

AMMAGAWD! Skal hente bil i kveld kl 20! WOOOOHOOO :D

ModelS_Oslo88

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA