Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

Marinius95

Da har jeg også fått telefon, henter min på lørdag!
Bekreftet 28. Juni


Sent from my iPad using Tapatalk

MrAxxon

Da fikk jeg også tlf om utlevering onsdag 20 sept i Stavanger.  :) Vært noen laaaange mnd'er venting siden slutten av Juni dette. Endelig snart dagen.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

morpheos

Noen som har utlevering i Bergen nå til uken? Spennende å se hvordan de løser det siden butikken i Kanalveien ligger midt i VM-løypen.

zendar

Sitat fra: morpheos på torsdag 14. september 2017, klokken 19:41
Noen som har utlevering i Bergen nå til uken? Spennende å se hvordan de løser det siden butikken i Kanalveien ligger midt i VM-løypen.

Jeg har utlevering i Bergen nå på lørdag. Kommer fra Åsane, så jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Fjøsangerveien skal være åpen for trafikk, men er usikker på Danmarksplass.
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

ModelS_Oslo88

Maaaange som har fått telefoner ang utlevering nå de siste dagene! Spennende, håper jeg får en slik telefon snart  :+1:

morpheos

Sitat fra: zendar på torsdag 14. september 2017, klokken 21:13
Sitat fra: morpheos på torsdag 14. september 2017, klokken 19:41
Noen som har utlevering i Bergen nå til uken? Spennende å se hvordan de løser det siden butikken i Kanalveien ligger midt i VM-løypen.

Jeg har utlevering i Bergen nå på lørdag. Kommer fra Åsane, så jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Fjøsangerveien skal være åpen for trafikk, men er usikker på Danmarksplass.

I følge kartet (https://bergen.maps.arcgis.com/apps/MapSeries/index.html?appid=cad721cfe8a84753ad99656ace57db7c) så er Danmarksplass åpen og man kan kjøre frem til butikken. Min utfordring er at jeg ikke kommer meg ned dit siden jeg sitter innesperret på Bønes. Nå har de ikke ringt enda heller ("kontakter deg snarlig") men håper litt på lørdag.

olekroll

Bergen. Fikk tlf i går onsdag om utlevering samme dag, måtte avstå pga reise og avtalte fredag. Fikk ny tlf i dag mens jeg fremdeles var på reise om mulig utlevering i dag torsdag, måtte takke pent nei og holde på fredag selv om de ville gjøre dette på kveldstid. Hadde avtale om Minde men bilen stod på Kokstad pga VM hørtes det ut som. Tar Bybanen opp i morgen så trafikkmessig betyr det ikke så mye...dette er det nærmeste det har vært:-)

SkHallois

Sitat fra: zendar på torsdag 14. september 2017, klokken 21:13
Sitat fra: morpheos på torsdag 14. september 2017, klokken 19:41
Noen som har utlevering i Bergen nå til uken? Spennende å se hvordan de løser det siden butikken i Kanalveien ligger midt i VM-løypen.

Jeg har utlevering i Bergen nå på lørdag. Kommer fra Åsane, så jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Fjøsangerveien skal være åpen for trafikk, men er usikker på Danmarksplass.

Ang levering i Bergen så er det ingen som får bilen på minde denne og neste uke fikk jeg beskjed om. Alle utleveringer på kokstad servicesenter pga sykkel VM.

Jeg henter bilen imorgen. Bkreftet 13. juni. Føler alle har fått før meg. Men alt er vel glemt når jeg møter imorgen og gliset står der
Nissan Leaf, april 15
Tesla Model X90D, sept 17

zendar

Sitat fra: SkHallois på torsdag 14. september 2017, klokken 23:36
Sitat fra: zendar på torsdag 14. september 2017, klokken 21:13
Sitat fra: morpheos på torsdag 14. september 2017, klokken 19:41
Noen som har utlevering i Bergen nå til uken? Spennende å se hvordan de løser det siden butikken i Kanalveien ligger midt i VM-løypen.

Jeg har utlevering i Bergen nå på lørdag. Kommer fra Åsane, så jeg må finne ut hvordan jeg skal komme meg dit. Fjøsangerveien skal være åpen for trafikk, men er usikker på Danmarksplass.

Ang levering i Bergen så er det ingen som får bilen på minde denne og neste uke fikk jeg beskjed om. Alle utleveringer på kokstad servicesenter pga sykkel VM.

Jeg henter bilen imorgen. Bkreftet 13. juni. Føler alle har fått før meg. Men alt er vel glemt når jeg møter imorgen og gliset står der
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

Marinius95

Nå fikk jeg telefon om at min ikke er blitt fortollet og at jeg sannsynligvis ikke får hentet den i morgen (lørdag)... Og har startet reisen til Kr. Sand, kun for å hente bilen...
Men er ikke så mye å gjøre, håper å kunne hente på mandag i verstefall!

brunost

Sitat fra: Marinius95 på fredag 15. september 2017, klokken 15:52
Nå fikk jeg telefon om at min ikke er blitt fortollet og at jeg sannsynligvis ikke får hentet den i morgen (lørdag)... Og har startet reisen til Kr. Sand, kun for å hente bilen...
Men er ikke så mye å gjøre, håper å kunne hente på mandag i verstefall!

Shit, snakk om nedtur a.. håper det ordner seg. Skal også hente i morgen (Drammen)

morpheos

Baah! Hver gang telefonen ringer så hopper jeg og håper på at det er Tesla. Null beskjed enda. Artig når folk som har bestilt bil en måned senere får den utlevert mens jeg venter enda, og vet at bilen har stått i Drammen i tre uker..

akseln

Min er endelig på vei fra Belgia til Drammen. Håper bare den ikke får enda 3 uker med venting der før den kan hentes ut. Satser egentlig på neste lørdag, men det er vel å tro på julenissen....

morpheos

Sitat fra: akseln på fredag 15. september 2017, klokken 16:41
Min er endelig på vei fra Belgia til Drammen. Håper bare den ikke får enda 3 uker med venting der før den kan hentes ut. Satser egentlig på neste lørdag, men det er vel å tro på julenissen....

Ville ikke satt huset på det :)

ModelS_Oslo88

Nå begynner kvartalsrushet.. 120 biler registrert i dag!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA