Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

morpheos

Ny status i MyTesla nå i kveld - "Din Tesla blir klargjort for levering". Tør man håpe?

zendar

Jeg fikk også oppdatert leveringsvindu i dag til en uke. 21. - 28. September. Håper det stemmer.
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

Marinius95

Jeg får nå beskjed om levering 16. - 23. Sept, til tross for at bilen fortsatt står oppgitt i Europa.
Bekreftet 28. Juni

Sent from my iPad using Tapatalk

brunost

robban123

Jeg fikk endret status til "September 16, 2017 - September 23, 2017" selvom jeg har avtalt leveringsdato Fredag 15.

tsla_eppen

Og jeg har nå fått utleveringsintervall i Bergen midt uten sykkel VM. Det skal bli spennende. Må kjøre 1,5 Timer for å komme meg en avstand som er 8 min egentlig :-)
Skal bli en glede med ny bil. Dog spørs det om tiden blir holdt i praksis

Sent from my iPhone using Tapatalk

zendar

Da har jeg fått telefon fra Tesla. Skal hente bilen min på lørdag! ;D

Bekreftet 20.juni
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

morpheos

Ikke fått telefon enda, men fikk mail fra delivery med endelig tilbud på innbytte (ganske happy!) og beskjed om at jeg blir "snarlig kontaktet" for å avtale utleveringsdato. DET NÆRMER SEG SLUTTEN!

Rolf Gjerdsjø

Sendte mail i går for å etterspørre status, men har ikke fått noe svar ennå. Ser ikke at det er oppgitt noe eget telefonnummer til DS, hvor ringer dere som har kontaktet dem per telefon?
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

morpheos

21 95 92 12. Jeg sendte e-post i går og fikk svar i dag. Jeg tror de har litt å gjøre :)

THE

Sitat fra: morpheos på torsdag 14. september 2017, klokken 14:43
21 95 92 12. Jeg sendte e-post i går og fikk svar i dag. Jeg tror de har litt å gjøre :)

Ble oppringt i går, men hadde ikke anledning til å ta telefonen. Ringte opp igjen i dag, og fikk beskjed om at de ringte for å avtale dato for overlevering. Dessverre var min kontakt opptatt i en annen telefon, men skal ringe meg opp igjen.

Har fått estimert overlevering 25. september i Bergen på final invoice. Bestilte en X100D inventory den 18. august. Fikk beskjed om at bilen var ferdig produsert ca. 10 august, og sto i USA da jeg bestilte den. Siden delivery skal avtale endelig dato, så regner jeg nesten med at bilen fysisk befinner seg i Bergen nå. Får ikke treff på sporing på UECC, så den er vel muligens sendt utenom Drammen.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

morpheos

Hvis den har brukt ca. 1,5 mnd fra ferdig produsert til i Bergen så har du hatt veldig maks flaks i så fall. Min var ferdig produsert i begynnelsen av juli, og er vel i Bergen ish nå.

THE

Og da får jeg overlevering på ettermiddagen onsdag 20.
Tesla Model X100D, levert 20.09.17

Zoe Intens 2015 (Q210)     "Solgt"

spirrevipp

Da fikk jeg også telefon, utlevering til tirsdag. Bekreftet bestilling 11. juli.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA