Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

SupaJay

Sitat fra: Belloq på mandag 04. september 2017, klokken 17:45
Sitat fra: SupaJay på mandag 04. september 2017, klokken 14:41
anyone who has hits on UECC since talisman arrived in Zeebrugge on 01.09?

Cant see the talisman on the uecc vesseltracking ? am i blind or has it disappeared

Talisman is a wilhelmsen boat not UECC. you can only track the UECC listed boats on the UECC tracking,so only the boats between Zeebruge and Drammen and not between US and Zeebruge

podd123

Snakket med Delivery nå. Jeg bekreftet X75D 24. Juni. Bilen er nå visstnok på båt til Larvik. Forventet utlevering neste uke, men med forbehold.

Det forklarer ihvertfall at det ikke går ann å søke den opp på UECC. Noen som vet hvilke båter som går fra Belgia til Larvik, og er det mulig å tracke disse?

Belloq

Sitat fra: podd123 på tirsdag 05. september 2017, klokken 14:03
Snakket med Delivery nå. Jeg bekreftet X75D 24. Juni. Bilen er nå visstnok på båt til Larvik. Forventet utlevering neste uke, men med forbehold.

Det forklarer ihvertfall at det ikke går ann å søke den opp på UECC. Noen som vet hvilke båter som går fra Belgia til Larvik, og er det mulig å tracke disse?

Bekreftet X75D den 29 juni, tipper min også er med på denne båten. Har utlevering i Kristiansand.
P85 2014

fonberg

Sitat fra: SupaJay på tirsdag 05. september 2017, klokken 13:49
Sitat fra: fonberg på tirsdag 05. september 2017, klokken 13:03
Noen her som tar ut bil i Trondheim i disse dager? Får dere bil på avtalt dato, eller forsinket, og i så fall hvor mye? Jeg opplever forsinkelse...

when did you confirm your order? have you been given a delivery estimate yet?

Confirmed July 18, Inventory. Estimate last week was delivery on Sep 4th (i.e. yesterday), but today I was told that it's on its way to Trondheim.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Belloq

Noen som har nummeret til Tesla delivery? finner det ikke noe sted
P85 2014

Trikkern

Sitat fra: podd123 på tirsdag 05. september 2017, klokken 14:03

Da må det være lov å håpe våres kommer neste uke også. Bekreftet X75D 9 juni, men ikke fått telefon om leveringstid enda.
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

brunost

Sitat fra: brunost på mandag 04. september 2017, klokken 14:46
Sitat fra: SupaJay på mandag 04. september 2017, klokken 14:41
anyone who has hits on UECC since talisman arrived in Zeebrugge on 01.09?

Nope :/

Fått treff nå: TERMINAL RECEIVED

Kan den stå lenge med den statusen eller er den på neste båt typ?

--

Sjekket med UECC nå og prøvde å få ut info på ETA Drammen av de og fikk dette svaret:
--

Hi,

Terminal Received means that the unit is received on the terminal.
As such, the car should be on the terminal in Zeebrugge.

When the car will arrive in Drammen, and on which ship, is not yet in the system.
However, WWL is the main carrier for this sailing, whereas UECC in only used as a 3rd party logistics provider on feeder services.

Notwithstanding the fact that you would like to know where your Tesla is (I presume it is a Tesla, as prospective Tesla owners are the only ones asking where their car is), we as a 3rd party logistics provider are not at liberty to disclose this information even if we knew. WWL or your local Tesla car dealer, where you purchased your vehicle, are the only two parties that can tell you this information.

Sorry for not being able to assist you further, but I hope the explanation gave you thorough insights as to why. 

Hope you enjoy your new car J

akseln

Fikk svar fra delivery på at bilen mest sannsynlig blir levert 22.-30. september og at det kan bli oktober hvis de finner feil i klargjøringen  Står fortatt 29. august - 12. september på MyTesla, men det er tydelig at ting tar tid...

Hadde store planer om å kjøre på fjellet i høstferien (uke 40) med henger og kjenner jeg kommer til å bli svært skuffet hvis det ikke lar seg gjøre.

Ser at det er noen som har bestilt i august og som håper å få bilen i september. Det kan da ikke være mulig?

Bekreftet X90D 19.6. 

Belloq

Virker jo som litt bingo med transport av biler fra USA , biler som er bestilt tidlig blir stående igjen osv. Samme ser det ut til å være fra Nederland.

P85 2014

morpheos

Telefonnummer til Delivery:  21 95 92 12

Snakket med dem i dag, og fikk beskjed om at bilen fremdeles er i Drammen og ikke er fortollet enda. Kom til Drammen mandag 28.8; da sa de at den skulle til Bergen i løpet av forrige uke og utlevering denne uken. Nå visste de ikke når den ble sendt over fjellet, og langt mindre når den var klar for utlevering.

X90D bekreftet 19.juni, kom med Auto Eco til Drammen (var vel med Tysla over dammen).

Opplevde selv at UECC ikke oppdaterte seg mellom at den var levert i Belgia og ankomst Drammen.

Thg

Sitat fra: SabreMan på tirsdag 05. september 2017, klokken 13:10
Sitat fra: Thg på lørdag 02. september 2017, klokken 15:05
Hentet min bil i går! Bekreftet 01.06. Kjørt drøye 40 mil hittil. Bare å glede seg!  8)
Gratulerer! Hvor nøyaktig var datoene i My Tesla, og hvor mange dager før levering ble du kontaktet av Tesla?

Jeg har fortsatt 2.-9. august i My Tesla, men har ikke hørt noe fra Tesla, så jeg er ganske skeptisk.

Estimatet på MyTesla stemte bra for meg. Ble oppringt ca 1 uke før første mulige henting. Utsatte henting noen dager da jeg ikke hadde mulighet den dagen.

AlexanderDJ

Hos meg flytter de bare estimert levering ...
Nå er det "Beregnet leveringstid: September 13, 2017 - September 20, 2017"
Bestilte 31. mai :/
2017 Model S75D. Levering August/September

steam

Sitat fra: AlexanderDJ på onsdag 06. september 2017, klokken 12:14

Åpenbart noe galt med bilen din da?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

sjossang

Sitat fra: AlexanderDJ på onsdag 06. september 2017, klokken 12:14

Men du er nede i bare 7-dagersvindu. Jeg (og sikkert de fleste andre) har et 14-dagersvindu.
Tesla Model S 75D, (sept. '17)

askerramp

X100D
Bekreftet 15 juni.

Fikk mail av delivery i dag, ny estimert levering siste halvdel av september.  :-1-: Men de skrev også at jeg ville få ny faktura før utlevering, etter justering mot dollarkurs  :+1:

Estimert levering på mytesla endret seg til 13-20 sept.

Virker som flere biler nå ankommer via Colorline Larvik. Stod mange biler på kaien der i går kveld, som er borte i dag. Webkamera: http://selarvik.no/larvik-havn---live.html

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA