Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

AlexanderDJ

Bestilt 31 mai og bekrefter 3 juni. Final invoice så 18 august, estimat 24. august til 7 september. Nå endret estimat til 1 september til 15 september.
2017 Model S75D. Levering August/September

kenneth6

De som venter bil med Baltic Breeze, står nå i Bremerhaven. Drammen om et par dager..

Thg

Hentet min bil i går! Bekreftet 01.06. Kjørt drøye 40 mil hittil. Bare å glede seg!  8)

askerramp

Bekreftet 15 juni. Estimert lev 28aug- 7 sept. Nå endret til 1-15 sept.

Er det slik at dere har fått treff på UECC før levering?
Jeg har fått beskjed av delivery om levering første halvdel av sept, men får fortsatt ikke treff på UECC.

Har noen fått ny eller endret "final invoice"? I min spec fikk jeg en Adjusted Price Reduction (36.800) for noen dager siden. Men min Final Invoice er ikke endret til ny pris. Kan jeg egentlig forvente avslaget?

olabt

Sitat fra: askerramp på lørdag 02. september 2017, klokken 17:04

Jeg har fått beskjed av delivery om levering første halvdel av sept, men får fortsatt ikke treff på UECC.

Har noen fått ny eller endret "final invoice"? I min spec fikk jeg en Adjusted Price Reduction (36.800) for noen dager siden. Men min Final Invoice er ikke endret til ny pris. Kan jeg egentlig forvente avslaget?

Fått telefon eller? fikk selv mail om første halvdel av sept for lenge siden.. etter mas fra meg har de nå byttet til andre halvdel av sept...
Hvilken bil har du i bestilling? .. selv fikk jeg ikke discount som kom i mytesla på tilsendt konfig fra delivery.. ikke fått final invoice enda..
Tesla Model X 90D - 15.9.2017
Nissan Leaf - 25.07.2012
Tesla Model 3 reservasjon 31.3.2016
Outlander PHEV 2016 - 7.10.2015 - Solgt
Tesla Model X reservasjon #2245 - Kansellert

morpheos

Sitat fra: askerramp på lørdag 02. september 2017, klokken 17:04

Ja, fikk treff på UECC når bilen ble levert i Belgia, og oppdaterte seg når den kom til Drammen.

askerramp

Sitat fra: olabt på lørdag 02. september 2017, klokken 23:07
Fått telefon eller? fikk selv mail om første halvdel av sept for lenge siden.. etter mas fra meg har de nå byttet til andre halvdel av sept...
Hvilken bil har du i bestilling? .. selv fikk jeg ikke discount som kom i mytesla på tilsendt konfig fra delivery.. ikke fått final invoice enda..

Ikke fått telefon nei. Har en X100D i bestilling. Skrevet mail for å etterspørre ny final invoice, får håpe...!

SupaJay

anyone who has hits on UECC since talisman arrived in Zeebrugge on 01.09?

brunost

Belloq

Sitat fra: SupaJay på mandag 04. september 2017, klokken 14:41
anyone who has hits on UECC since talisman arrived in Zeebrugge on 01.09?

Cant see the talisman on the uecc vesseltracking ? am i blind or has it disappeared
P85 2014

Gordon Retriever

"Talisman" er i øyeblikket i Bremerhaven.

morpheos

Noen som har fått utlevert biler som kom med Auto Eco 28.8?

fonberg

Noen her som tar ut bil i Trondheim i disse dager? Får dere bil på avtalt dato, eller forsinket, og i så fall hvor mye? Jeg opplever forsinkelse...
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

SabreMan

Sitat fra: Thg på lørdag 02. september 2017, klokken 15:05
Hentet min bil i går! Bekreftet 01.06. Kjørt drøye 40 mil hittil. Bare å glede seg!  8)

Gratulerer! Hvor nøyaktig var datoene i My Tesla, og hvor mange dager før levering ble du kontaktet av Tesla?

Jeg har fortsatt 2.-9. august i My Tesla, men har ikke hørt noe fra Tesla, så jeg er ganske skeptisk.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

SupaJay

Sitat fra: fonberg på tirsdag 05. september 2017, klokken 13:03
Noen her som tar ut bil i Trondheim i disse dager? Får dere bil på avtalt dato, eller forsinket, og i så fall hvor mye? Jeg opplever forsinkelse...

when did you confirm your order? have you been given a delivery estimate yet?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA