Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

robban123

Sitat fra: johnpettermellin på torsdag 31. august 2017, klokken 18:43
Sitat fra: Gjertsen84 på torsdag 31. august 2017, klokken 17:55
Noen som har fått treff på uecctracking i dag? Batlic breeze skal jo sette kursen mot Drammen i dag. *krysserfingre*

Jepp, jeg fikk treff i dag. S75 bekreftet 01.06 [emoji4][emoji1317]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dessverre så var det ingen treff på min som ble bekreftet 23.05.

morpheos

Jeg bekreftet (selvdesignet X90D) min 19. juni, bilen kom til Drammen mandag 28.8 (i følge UECC og Delivery). Skal utleveres i Bergen - de estimerte at den kom til Bergen i løpet av denne uken og at den utleveres en gang neste uke, men etter så mange skivebommer har de sluttet å gi meg datoer. Jeg har forsåvidt sluttet å tro på datoene deres, så det er sikkert like greit.

Tør ikke tro så mye på den såkalte Adjusted Price Reduction i tillegg til Showroom Discount, men det er selvsagt mulig. Velger i så fall å bli positivt overrasket. Showroom Discounten jeg fikk var basert på endringer i pakkene (jeg hadde både Premium, Lyd og Vinterpakke + Hengerfeste).

Fikk tilsendt Delivery Spec fra selger tidligere i august, og da var Showroom Discount redusert til 3344, mens Adjusted Price Reduction var 84 456, noe som tilfeldigvis blir 87 800 som er det som står på Design Spec nå. Tipper da at Showroom Discounten forsvinner.

ModelXoslo

Noen flere som har fått negative endringer?

For 2 dager siden sto det hos meg at forventet levering var 14-28 september.

I dag har den endret seg til september - Early october.

Kjenner at jeg blir lei når bilen er solgt og jeg trenger den nye på plass så fort som mulig!
X75D bestilt - Sent august - September levering

MrAxxon

Sitat fra: ModelXoslo på fredag 01. september 2017, klokken 11:14

Kjenner at jeg blir lei når bilen er solgt og jeg trenger den nye på plass så fort som mulig!

Jepp, fått samme endring
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

SupaJay

Sitat fra: MrAxxon på fredag 01. september 2017, klokken 11:45

Jepp, fått samme endring

Well i confirmed on 26.05 and still don't have a confirmed date for delivery or even an update about whether its now in belgium.

eivind79

Sitat fra: MrAxxon på fredag 01. september 2017, klokken 11:45

Jepp, fått samme endring

Samme endring hos meg også, antar det er fordi Talisman kom til Zeebrugge i Belgia i natt. Fikk bekrefta at vår X var på båt fra Baltimore når Talisman dro derfra (jeg selv som tipper Talisman, DS nevnte bare at den var på båt).

Rolf Gjerdsjø

Jeg fikk også akkurat vite at 7/9 (som står på final invoice) ryker, og vi snakker i aller beste fall 20/9. Men antakelig så snakker vi nok i realiteten svært nær oktober i stedet.  :(
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

SabreMan

MyTesla sier at bilen min fortsatt er i Nederland, men beregnet levering er 2. til 9. september.

Har ikke blitt kontaktet av Tesla, så jeg har mine tvil.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

brunost

Samme her. Har tracket Talisman siden den forlot Long Beach 1. august og noen timer etter den var kommet til Zeebrugge får jeg også sep-okt :( Lovte meg selv å slutte å refreshe My Tesla og holde meg borte fra forum, men står jo i semi-heroinknekk og er skikkelig skuffa nå.

S75D - bekreftet 20.juni - opprinnelig estimert sent aug - sep. Nå sep-tidlig okt

Edit: utlevering Drammen

akseln

Hører rykter om at de holder igjen biler i Belgia til de som har bestilt FSD for å oppgradere AP til AP2.5 før utlevering.  (eller er det bare fantasien min som begynner å løpe helt løpsk i påvente av en bedre forklaring på hvorfor den har stått i Belgia i snart en måned....)

andreasmj

Sitat fra: akseln på fredag 01. september 2017, klokken 20:31
Hører rykter om at de holder igjen biler i Belgia til de som har bestilt FSD for å oppgradere AP til AP2.5 før utlevering.  (eller er det bare fantasien min som begynner å løpe helt løpsk i påvente av en bedre forklaring på hvorfor den har stått i Belgia i snart en måned....)
Da hadde det i så fall vært helt greit at bilen er forsinket :)
Hvor troverdige er ryktene?  ;D
XLRD - F1565XX Utlevert 05.11.2019
X90D - F0565XX Utlevert 21.09.2017 | Solgt 06.11.2019
S85D - P0725XX Utlevert 12.05.2015 | Solgt 14.08.2017

akseln

Ryktene er bare i hodet mitt, så de er svært lite troverdige. Det hadde jo vært gøy om det var sant.  ::)

andreasmj

Sitat fra: akseln på fredag 01. september 2017, klokken 21:11
Ryktene er bare i hodet mitt, så de er svært lite troverdige. Det hadde jo vært gøy om det var sant.  ::)
Da sier vi at det stemmer da!?  ;)
XLRD - F1565XX Utlevert 05.11.2019
X90D - F0565XX Utlevert 21.09.2017 | Solgt 06.11.2019
S85D - P0725XX Utlevert 12.05.2015 | Solgt 14.08.2017

akseln

Trikkern

Bekreftet 9 juni. X75. Hadde opprinnelig 24 august - 7 september. Endret i dag til 1 september - 15 september. Så får vi se hvordan det stemmer.  :(
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA