Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

SupaJay

Sitat fra: MrAxxon på torsdag 24. august 2017, klokken 12:33
Da har My Tesla endret status fra sent August/September til 19 sept- 3 okt. Ser ut til at min S75d da er ombord Talisman som har ankomst Zeebrugge 1 sept. Jeg bekreftet min 28 juni.

what is your VIN, i have a screen shot from a friend at Wilhelmsen of some of the manifest from the Talisman (not all of it, but about 20 that i can see)

SupaJay

anyone know what happens with the 0.25% interest rate campaign? I see this is now finished so do we still get this rate if we had ordered the car when it was still ongoing? Will not be happy if they say I have to pay higher interest rate because they take long to deliver

MrAxxon

Sitat fra: SupaJay på torsdag 24. august 2017, klokken 12:51
Sitat fra: MrAxxon på torsdag 24. august 2017, klokken 12:33
Da har My Tesla endret status fra sent August/September til 19 sept- 3 okt. Ser ut til at min S75d da er ombord Talisman som har ankomst Zeebrugge 1 sept. Jeg bekreftet min 28 juni.

what is your VIN, i have a screen shot from a friend at Wilhelmsen of some of the manifest from the Talisman (not all of it, but about 20 that i can see)

Sent you a Pm with my vin
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

MrAxxon

Sitat fra: SupaJay på torsdag 24. august 2017, klokken 12:54
anyone know what happens with the 0.25% interest rate campaign? I see this is now finished so do we still get this rate if we had ordered the car when it was still ongoing? Will not be happy if they say I have to pay higher interest rate because they take long to deliver

Everyone who ordered when the campaign interest was active will get that.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

SupaJay

Sitat fra: MrAxxon på torsdag 24. august 2017, klokken 13:16
Sitat fra: SupaJay på torsdag 24. august 2017, klokken 12:54

Everyone who ordered when the campaign interest was active will get that.

:+1:

rsomby

Sitat fra: SabreMan på torsdag 24. august 2017, klokken 11:08
Sitat fra: rsomby på torsdag 24. august 2017, klokken 10:41
Min bil bekreftet 19 juni ble i dag endret fra late august-early septemper til September 19, 2017 - October 3, 2017

Gir meg bedre tid å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med min "gamle" 90D. Noen her som er lei av å vente og vil ha bil i dag? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96559348&fks=96559348

Den du bekreftet 19. juni, hvor er den nå?

Jeg bekreftet dagen etter deg og har også forventet levering august-september. Den har vært i Nederland i vel en uke. Jeg trenger den før oktober.

Det vet jeg ikke, den har stått i status ankommet europa havnen siden den endret seg fra i produksjon til dette en gang i juli kanskje

tinker

Sitat fra: rsomby på torsdag 24. august 2017, klokken 14:54
Sitat fra: SabreMan på torsdag 24. august 2017, klokken 11:08
Sitat fra: rsomby på torsdag 24. august 2017, klokken 10:41
Min bil bekreftet 19 juni ble i dag endret fra late august-early septemper til September 19, 2017 - October 3, 2017

Gir meg bedre tid å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med min "gamle" 90D. Noen her som er lei av å vente og vil ha bil i dag? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96559348&fks=96559348

Den du bekreftet 19. juni, hvor er den nå?

Jeg bekreftet dagen etter deg og har også forventet levering august-september. Den har vært i Nederland i vel en uke. Jeg trenger den før oktober.

Det vet jeg ikke, den har stått i status ankommet europa havnen siden den endret seg fra i produksjon til dette en gang i juli kanskje

Jeg bekreftet 16.6, og fikk beskjed fra deliveryNO i dag om at den snart var på vei på båt i USA. Min har også hatt status ankommet europa veldig lenge, og de sa at det skyltes en IT feil som gir den statusen med en gang bilen forlater fabrikken.
2017 TMS 75D
2014 Sort Renault Zoe INTENS

Marinius95

Der fikk jeg også endret til at den ankommer mellom 18 september og 02 oktober. Noen som vet hvor nøyaktig dette er? Kan man forvente den tidlig eller sent i dette tidsrommet?

brunost

I dag endret MyTesla seg til beregnet leveringstid: September 14, 2017 - September 28.

Tipper den er på Talisman med eta Zeebrugge 1. Sep.

S75D, bekreftet 20. Juni, utlevering i Drammen

zendar

Nå har endelig min status endret seg også, til: "Beregnet leveringstid: September 19, 2017 - October 3, 2017".

Endelig en ca dato jeg kan forholde meg til  ;D
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

ModelS_Oslo88

Bekreftet 20 juli, endret status i dag til mellom 14 sept- 28 sept  :o leeeenge før jeg hadde forventet.... må forte meg og selge bilen nå! 2 mnd leveringstid er vel ganske kort.... noen som vet om MyTesla pleier å være ganske nøyaktig, eller hender det at bilen blir levert etter tidsrommet som vises der?

jemer

Elsker disse meldingene. Har hatt "kommet til havn i Europa" i flere måneder nå, med denne berømmelige buggen i My Tesla. Jeg har "forventet levering 15. august - 29. august", og nå har status endret seg til "Din Tesla har blitt lastet på et skip og er på vei til Europa.". Fikk bekreftet for halvannen uke siden at bilen fortsatt var i Belgia.

Jeg bare krysser fingre for at dette er fornorsking av perspektivet at bilen fraktes på båt "der borte i Europa", og at den er på vei fra Belgia til Drammen.
Tesla Model S 100D, Deep Blue. Lev aug 2017

tsla_eppen

Sitat fra: zendar på torsdag 24. august 2017, klokken 21:58

Nå har endelig min status endret seg også, til: "Beregnet leveringstid: September 19, 2017 - October 3, 2017".

Akkurat samme som hos meg. Tipper at begge skal ha bil utlevert i Bergen og at nå har endelig bilen forlatt USA.
For ordens skyld bekreftet jeg bilen 28 juni....

zendar

Sitat fra: tsla_eppen på fredag 25. august 2017, klokken 11:39
Sitat fra: zendar på torsdag 24. august 2017, klokken 21:58

Akkurat samme som hos meg. Tipper at begge skal ha bil utlevert i Bergen og at nå har endelig bilen forlatt USA.
For ordens skyld bekreftet jeg bilen 28 juni....

Jepp! Jeg skal ha utlevering i Bergen også. Håper det blir mot begynnelsen av dette leveringsvinduet. Jeg bekreftet 20. juni.
Bestilt: Tesla Model S 75D
Reservert: TM3 (31.mars 2016)

Bergan

Endelig ringte Delivery...

Utlevering 01.09.

Bestilte 17.05, bekreftet 22.05

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA