Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

Tuten

Nice, think that price is lower than what I was suppose to pay. PM me if you buy it [emoji1303][emoji1]
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

Gjertsen84

Blir 2 på lørdag fra zeebrugge da :D Håper min kommer på Arabian :D

morpheos

Er det lotto om VIN kan spores gjennom High and Heavy? Min bil skal etter sigende være kommet til Drammen (men stoler ikke helt på informasjonen jeg får lengre), men har aldri vært i stand til å spore den.

Gjertsen84

SupaJay

Now the Talisman has left from Baltimore so now i can get a new excuse from Tesla tomorrow about why my car is still not loaded. I'm thinking that if the car is not on this boat then I need to contact some form of management at Tesla in Norway to get some action on this. 4 weeks standing in Baltimore port and still not loaded seems like someone should be fired. Especially since there are now cars ordered long after mine already delivered in Drammen. #F$%KINGTESLA

1000kwh

Sitat fra: SupaJay på onsdag 23. august 2017, klokken 20:44
Now the Talisman has left from Baltimore so now i can get a new excuse from Tesla tomorrow about why my car is still not loaded. I'm thinking that if the car is not on this boat then I need to contact some form of management at Tesla in Norway to get some action on this. 4 weeks standing in Baltimore port and still not loaded seems like someone should be fired. Especially since there are now cars ordered long after mine already delivered in Drammen. #F$%KINGTESLA
Høres ut som om du bør slappe av og stresse mindre ;) har de ikke ut september på å levere bilen din i forhold til estimatet?

tsla_eppen

Jeg tror tesla bør skrive ut resept på litt valium til oss som venter på bil. Alternativt kan de la være å spekulere i når den kommer og heller oppgi dato når de vet. Nå virker det som at selger og delivery no guesstimerer, noe som skaper stor usikkerhet hos oss kunder.
Strengt tatt leverer de iht lovnad hvis jeg får den i september. "Sent august - september" men det er datoene selger har informert om som skaper usikkerhet....

Sent from my iPhone using Tapatalk

StevenE

blir interessant. Har bestilt en fra inventar. Den kommer i begynnelsen av neste uke sier de. stemmer nok med det dere sier om båt som ankommer 28 eller 30 i Drammen.

Vi skal se. Tar nok noe dager etter dette før man får levert bilen.

Steven
07.04.2016: 35k km
03.04.2017: 70k km
24.08.2017: 81k+km
Tesla Model S 85D "T.I.M." EL59908 P79502 juni 2015
Tesla Model S 100D "SATAN TIM" EK? F210186 sept 17

Mitsubishi Galant 2.5 V6 DOHC "M.G." 276k RK42358 2006

Reservert: 1 Model 3 RN107190885
selger EL59908, bytter til ny S100D

SupaJay

Sitat fra: 1000kwh på onsdag 23. august 2017, klokken 20:56
Sitat fra: SupaJay på onsdag 23. august 2017, klokken 20:44
Høres ut som om du bør slappe av og stresse mindre ;) har de ikke ut september på å levere bilen din i forhold til estimatet?

This is why I am not relaxed, because originally told July, then changed to August now changed to September >:(

SupaJay

Ah Tesla, such a wonderful company, happily told me now again that the car has not been loaded (week 5 now waiting at Baltimore port) and now car will only be delivered in October (after confirming 26.05). Surely this is now unreasonable???

rsomby

Min bil bekreftet 19 juni ble i dag endret fra late august-early septemper til September 19, 2017 - October 3, 2017

Gir meg bedre tid å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med min "gamle" 90D. Noen her som er lei av å vente og vil ha bil i dag? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96559348&fks=96559348

SabreMan

Sitat fra: rsomby på torsdag 24. august 2017, klokken 10:41
Min bil bekreftet 19 juni ble i dag endret fra late august-early septemper til September 19, 2017 - October 3, 2017

Gir meg bedre tid å bestemme meg for hva jeg skal gjøre med min "gamle" 90D. Noen her som er lei av å vente og vil ha bil i dag? https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=96559348&fks=96559348

Den du bekreftet 19. juni, hvor er den nå?

Jeg bekreftet dagen etter deg og har også forventet levering august-september. Den har vært i Nederland i vel en uke. Jeg trenger den før oktober.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

tsla_eppen

I følge delivery NO er også min bil i Baltimore. Det er minst 6 uker siden ferdig produsert. I mitt hode er det kun 1 grunn til å beholde biler på kaia i Baltimore, kapasitet på båtene de laster på. Altså, tesla har for få allokerte plasser på båtene i forhold til sine prognoser (i denne perioden) og det blir kø/opphopning.

Så, nå må gjerne dollaren gå ned, og prisene til tesla gå ned mens jeg venter 4 uker minst før gliset kommer.

mhtofte

Virker som om det er den store Baltimore dagen i dag. Min var ferdig produsert 27 juni, og er tydlegvis enda i Baltimore ifølge Delivery.  Samme Delivery sa for 3 uker siden at den var på båt. Imponerende at eit selskap som Tesla, tydlegvis har tidenes dårligeste sporings system

Sent from my iPhone using Tapatalk

MrAxxon

Da har My Tesla endret status fra sent August/September til 19 sept- 3 okt. Ser ut til at min S75d da er ombord Talisman som har ankomst Zeebrugge 1 sept. Jeg bekreftet min 28 juni.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA