Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

morpheos

robban123

Snakket med delivery idag. De kunne fortelle at bilen var på båt men kunne ikke fortelle hvilken båt eller hvor båten  befant seg.

Hvilke andre båter kan det evt. være?

Har levering mellom 15. og 29. August men ikke fått noen spesifikk dato som andre her.

akseln

Det er helt utrolig at de ikke klarer å tracke bilene bedre enn de gjør. Enten så vet de bedre, men vil ikke si det, eller så har de ikke kontroll. Hvor mange henvendelser til Delivery hadde de ikke spart seg med bedre status på leveransene?

Selv den minste pakken som sendes med DHL, Posten, UPS e.l. lar seg tracke detaljert underveis.

AlexanderDJ

Sitat fra: robban123 på onsdag 09. august 2017, klokken 12:56
Har levering mellom 15. og 29. August men ikke fått noen spesifikk dato som andre her.
Har du fått en Final invoice inne på My Tesla? Jeg fant datoen der.
2017 Model S75D. Levering August/September

robban123

Sitat fra: AlexanderDJ på onsdag 09. august 2017, klokken 13:14
Sitat fra: robban123 på onsdag 09. august 2017, klokken 12:56
Har du fått en Final invoice inne på My Tesla? Jeg fant datoen der.

Ja den har jeg fått. Der står det 25.08 som estimert leveringsdato. Men dette er vel også en ca. dato?

AlexanderDJ

Sitat fra: robban123 på onsdag 09. august 2017, klokken 15:51
Ja den har jeg fått. Der står det 25.08 som estimert leveringsdato. Men dette er vel også en ca. dato?
Det er det sikkert. Jeg har 24. august til 7. september som estimert område, men 18.8 på faktura.

morpheos

Fikk bekreftet fra Delivery i dag at bilen er i Drammen, så ting som tyder på at VIN tracking på High and heavy ikke funker.

Sent from my iPhone using Tapatalk

AlexanderDJ

Sitat fra: morpheos på onsdag 09. august 2017, klokken 16:53
Fikk bekreftet fra Delivery i dag at bilen er i Drammen, så ting som tyder på at VIN tracking på High and heavy ikke funker.
Vet du når de tar kontakt for å avtale overlevering?

morpheos

De skulle ta kontakt når bilen var kommet til Bergen (dvs utleveringssted).

Gjertsen84

Der var final invoice på plass også! Står utlevering 29.8 hos meg

Thg

Er det nevnt noe om finansiering/rentekampanjen på deres final invoice? Eller er det kun totalsummen som står på final invoice? 

mhtofte

Føler meg som siste på jord som har utlevering august/tidleg september som ikkje får info :( Bekreftet 29 mai, og den var ferdig 27 juni. MyTesla seier for sjette uke at den er på vei til havn i USA, og Delivery veit kun at bilen min er under transport.

Trikkern

Sitat fra: mhtofte på onsdag 09. august 2017, klokken 19:42
Føler meg som siste på jord som har utlevering august/tidleg september som ikkje får info :( Bekreftet 29 mai, og den var ferdig 27 juni. MyTesla seier for sjette uke at den er på vei til havn i USA, og Delivery veit kun at bilen min er under transport.

Den er nok på Tysla din og ville jeg tro  ;) den kom innenfor radardekning igjen nå i stad og går til kai i Belgia om 2 dager  :) jeg bekreftet den 9/6 og fikk beskjed for 2 dager siden at den var på vei over til Belgia. Så da er det kun tysla som stemmer med levering mellom 24 august og 7 september. Ikke fått final invoice enda jeg heller. Så regner med utlevering av min rundt 1 september  ;D dagene går seint for å si det sånn  ::)
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

SkHallois

Sitat fra: morpheos på onsdag 09. august 2017, klokken 16:53

Jeg brukte chattefunksjonen inne på uecc sine sider og de fortalte meg at de gir ikke informasjon til tredjepart lengre. Altså oss. Bilen er fortsatt tesla sin da den ikke er kjøpt enda. Det ble for mye henvendelser til tider sa de. Kunne være de startet det opp igjen men på en litt annen måte.

Jeg har fått vite 29 aug til 12 sept. Håper på noen dager før.
Nissan Leaf, april 15
Tesla Model X90D, sept 17

morpheos

Jepp. Det positive er at da har antakelsen stemt hele veien; antok ut fra prod.dato og statusendring på MyTesla at den var på Tamerlane, og det har stemt. Den har tydeligvis også gått på Arabian breeze også siden den er i Drammen.

Bestilte 6. Juni, bekreftet 19.06 og får forhåpentligvis bilen rundt 20. august.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA