Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bilder og info om superladere som er under bygging.

Startet av Somni, torsdag 07. september 2017, klokken 08:05

« forrige - neste »

Kimpala

Tidlig september på meg nå i følge ds. Bare han ene på Tesla Nord som trodde feil at jeg skulle få den denna uka
X
3

Trinity

Sitat fra: Rolf Gjerdsjø på torsdag 03. august 2017, klokken 21:26
Sitat fra: Trinity på torsdag 03. august 2017, klokken 20:28
Er det noen andre plasser en WWL og UECC man kan forsøke å spore opp VIN nummeret sitt?

Jeg finner ikke mitt noen av stedene og bilen er sendt....

UECF er først når den forlater Zeebrugge, mens WWL har sperret for Tesla VIN-søk.

Det forklarer litt... Sist satt jeg som besatt på WWL... Når alle andre tesla eiere gjør det også så blir det sikkert litt mye. Så når bilen blir videresendt vil den dukke opp på UECC? :)

akseln

Det vil jo vise seg :-) Søket på trackingssiden til UECC lar seg heldigvis bokmerke slik at det rask kan gjøres et nytt søk.

Eksempel med en fake VIN i søket:

http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/?q=5YJXCDE25HF056827

akseln

Både Auto Energy og Arabian Breeze er på vei til Zeebrugge og skal videre til Drammen i morgen. Begge kommer til Drammen 9. august.

Hvis det er mulig å tracke VIN, så skjer nok ikke det før bilene er på vei ombord. Vi får se i morgen om noen er heldige.

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: Trinity på torsdag 03. august 2017, klokken 21:59
Det forklarer litt... Sist satt jeg som besatt på WWL... Når alle andre tesla eiere gjør det også så blir det sikkert litt mye. Så når bilen blir videresendt vil den dukke opp på UECC? :)

Ja, der skal den dukke opp når bilen er registrert ombord og skipet går fra kai, men det har vært enkelte tilfeller der det ikke har dukket opp selv om bilen er ombord. Så ikke mist motet selv om du ikke finner den!  :)
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2017 Tesla Model S 75D (solgt)

Bestilt: Polestar 2

robban123

Fikk nettopp bekreftet av Tesla at min bil med levering mellom 15. og 29. August nå er i Belgia og snart skal mot Drammen

SkHallois

Sitat fra: robban123 på fredag 04. august 2017, klokken 13:01
Fikk nettopp bekreftet av Tesla at min bil med levering mellom 15. og 29. August nå er i Belgia og snart skal mot Drammen

Når bekreftet du din? Jeg bestilte 31 Mai og bekreftet 13 Juni. Jeg er vel ikke så langt unna flere av dere som diskuterer inne på forumet her. Min skiftet fra tidlig september til sent august i forgårs. Noen som har fått mer info enn meg? Som har ca lik estimert levering?
Nissan Leaf, april 15
Tesla Model X90D, sept 17

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: SkHallois på fredag 04. august 2017, klokken 15:15
Når bekreftet du din? Jeg bestilte 31 Mai og bekreftet 13 Juni. Jeg er vel ikke så langt unna flere av dere som diskuterer inne på forumet her. Min skiftet fra tidlig september til sent august i forgårs. Noen som har fått mer info enn meg? Som har ca lik estimert levering?

Har eksakt samme bestilling- og bekreftelsesdato som deg, men min står på samme levering som den har gjort hele tiden. Fikk beskjed av DS at det er en av de to første ukene i september som er realistisk nå. Gudene vet hvorfor min skal bruke lengre tid enn din. Jeg har bestilt S75D btw.

robban123

Sitat fra: SkHallois på fredag 04. august 2017, klokken 15:15
Sitat fra: robban123 på fredag 04. august 2017, klokken 13:01

Jeg bekreftet bestillingen 23 mai

MrAxxon

Bekreftet min 28 Juni. MyTesla sier sent August/September. Min selger sier at slik det  ser ut for øyeblikket at det blir i slutten av August levering. Mens deliveryNO sier at det går mot levering siste halvdel av September.
Merkelig at de ikke kan ha bedre kontroll og info til oss kjøpere underveis.
Tesla hvit S75D bekreftet 28.06.2017
Levering sept/tidlig oktober

tsla_eppen

Dårlige nyheter for de som hadde bilen på tysla. Den har returnert til Baltimore.... Da øker vel leveringstiden med 2 uker [emoji853]

Sent from my iPhone using Tapatalk

brunost

Ganske sikker på at bilen min er på Talisman som etter planen skal være i Zeebrugge 1. september. Ca. hvor lang tid går det fra den ankommer Zeebrugge til levering? Delivery sier første halvdel av September. Jeg bekreftet 21. juni

morpheos

Bilen min kom forhåpentligvis til Zeebrugge 2. august med Tamerlane, og selger sier utlevering 19. August. Så kall det 14-21 dager. Bilen leveres i Bergen. Bekreftet 19. juni (X90D), så hvis 19 august stemmer er jeg veldig happy.

Rolf Gjerdsjø

Kan det være det som gjør at de sier september til meg nå? Men blir gretten dersom bilen blir enda mer forsinket, særlig når jeg ser at flere som har bestilt samtidig (og sågar etter meg) får bilene sine før meg allerede.

morpheos

Hvis din er på Tysla så stemmer det nok bra med september. Etter planen skulle Tysla være i Zeebrugge 11. august. Så spørs det hvorfor de snudde og hvor lang tid det tar.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA