Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Levering august - september 2017

Startet av Kito76, onsdag 06. september 2017, klokken 12:18

« forrige - neste »

Muffinman

PS3 19" bråker en del, ruller sånn middels lett og slites relativt raskt. Goodyear er veldig slitesterke. De støyer noe, men lydbildet er av en slik karakter at det ikke er så plagsomt, ihvertfall i mine støyallergiske ører. De er et OK valg slik jeg ser det. Skal man kjøpe brukte felger med dekk ville jeg nok kanskje foretrukket et sett med Goodyear fra et økonomisk ståsted, naturligvis forutsatt at de ikke var veldig slitt og at prisen er fornuftig.

Kito76

Fant nå ett sett med original 19" Tesla felger til kr 6000,-. Planen er å sette på vinterdekk til hjulene. Er Vrederstein et godt valg? For Good Year Eagle sommerdekk ligger prisene på rundt kr 7.000,-? Kanskje litt dumt spørsmål, er det lurt å kjøre med ulike dimensjoner på dekk foran og bak på en Tesla Model S P85?

Tuxedo

Sitat fra: Kito76 på lørdag 15. juli 2017, klokken 21:35
Kanskje litt dumt spørsmål, er det lurt å kjøre med ulike dimensjoner på dekk foran og bak på en Tesla Model S P85?
Hvis du har samme 19"-felger foran og bak, så er svaret nei, det er ikke lurt.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA