Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model 3 - bilder og smånytt.

Startet av Tæsla, tirsdag 05. september 2017, klokken 18:15

« forrige - neste »

Tæsla

Heisann alle sammen!
Jeg er ny her på forumet og trenger litt eksperthjelp fra andre veteraner her i miljøet.

Jeg skal importere en Nissan Leaf fra USA og har noen spørsmål angående det.

1. Kan jeg ordne Carvings på bilen som jeg importerer fra USA, jeg mener å ha lest dette et eller annet sted her på forumet. Noen som kan bekfrefte dette?

2. Hvordan kan jeg ordne garanti fra første registereringsdato på bilen, eller hvordan fungerer garantien i praksis i det hele tatt?

3. Noe jeg bør ordne/fikse på bilen i USA som er billigere der enn her i Norge.

4. Noen av dere her inne som erfaring med gode tilbud på shipping, jeg har allerede et tilbud på 1200 $ for shipping.

Setter stor på pris på deres hjelp!
Tusen takk!

Elmo

Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

Tæsla

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA