Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hyundai bekrefter +300km elektrisk kompakt SUV tilgjengelig i 2018

Startet av terjewa, søndag 03. september 2017, klokken 14:42

« forrige - neste »

S4e

Med Apple CarPlay bruker jeg stemmestyring - fungerer veldig bra i Norge! Var ikke like vellykket i Danmark med danske navn. Da må jeg legge inn adresse på mobil.
Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon

bno

Sitat fra: S4e på onsdag 12. juli 2017, klokken 22:12
Med Apple CarPlay bruker jeg stemmestyring - fungerer veldig bra i Norge! Var ikke like vellykket i Danmark med danske navn. Da må jeg legge inn adresse på mobil.
Offline?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

Ipadjove

Nei offline får en vel ikke verken kart eller lage en rute. Men en allerede innlagt rute kan vises. (Men kun veien, ikke andre veier og hva som er sjø og land osv.
Av og til overasker stemmestyringen meg positivt, andre ganger virker den bare dum og gir meg treff i Afrika osv :p

Ba om rute til 'Ringen 13 (+ by)' idag og da var det like før bilen ringte 113.

bno

Stemmestyring får jeg utforske litt mer høres det ut som kan bli interessant. :D
Det fungerer offline når man har lastet ned offline kart. Men må bruke mobilen til å id. rute. Nå er det ikke lenge til vi får wifi via Opel og da blir dette bra.

pilt

Jeg pleier å taste inn på mobilen før start, vente til den har funnet ruta og så skru av mobildata. Funker på Google maps i hvert fall og mener det ble overført via AndroidAuto til bilen når jeg så plugget i kabelen.
Oslo
P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014
Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019

bno

Ok det samme her. Takk for avklaring. :+1:

Gliderman

Noen som vet om Waze vil komme inn under Apples vinger i Carplay?
Endelig eksosfri!
Opel Ampera-e 2017
Hyundai ioniq Electric 2017
Har hatt Think Classic

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA