Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dieselvarmer i Nissan Leaf 2012

Startet av SUNPWRD, søndag 03. september 2017, klokken 12:23

« forrige - neste »

Kito76

Gjelder dette også utvidet garanti? Synes det er merkelig at man kan få tilbake penger for ubenyttet service/ved videresalg.

joda

Utvidet garanti vet jeg ikke, men følgende står oppført på nettsiden til Tesla ang. Serviceplan:

SitatKan jeg kansellere Tesla-serviceplanen min? Kan jeg oppgradere eller nedgradere Tesla-serviceplanen min?

Ja, du kan be om å avbryte serviceplanen når som helst og få refundert de resterende ubrukte årlige serviceinspeksjonsintervallene, ekskludert eventuelle inspeksjonsintervaller du har takket nei til.
TMS 85D

Marmolada

Men alternativ 3 er vel ikke mulig? Forsto på Tesla at kun alternativ 2 var aktuelt ved innbytte.

madsskon

Er jo ingen krav til service på Tesla så hvorfor betale 25000 for noe de ikke krever for å opprettholde garanti?

TMX 100D 2017 og Kia Soul EV 2015.
Tidligere TMS 75D 2016 og Peugeot iOn 2015.

Kun elektrisk siden 2015.

joda

Sitat fra: Marmolada på lørdag 15. juli 2017, klokken 19:03
Men alternativ 3 er vel ikke mulig? Forsto på Tesla at kun alternativ 2 var aktuelt ved innbytte.

Ok, kan være at de har endret på dette etter at jeg kjøpte serviceplan for et par år siden.
Fikk den gang beskjed om at dette var mulig..
TMS 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA