Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Stå på retten sin

Startet av spirrevipp, fredag 01. september 2017, klokken 15:45

« forrige - neste »

morpheos

Ironisk nok er det min kone som er mest skeptisk til å bytte til TMX (hun liker ikke linjene og synes den var mindre sportslig). Vi bytter pga ønske om en høyere bil, hengerfeste og mer plass.


Sent from my iPhone using Tapatalk

spirrevipp

Haha, stikk motsatt hos min kone - hun var kjempefornøyd med høyere sittestilling og panoramautsikt. Nå skal det sies at hun ikke har lappen selv da, hun brur seg kun om opplevelsen av bilen som passasjer.  :D

Håper hun ikke blir fristet av Model X til å ta førerkort...  :P :-X
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

jkirkebo

Sitat fra: morpheos på mandag 10. juli 2017, klokken 13:38
Ironisk nok er det min kone som er mest skeptisk til å bytte til TMX (hun liker ikke linjene og synes den var mindre sportslig). Vi bytter pga ønske om en høyere bil, hengerfeste og mer plass.

Akkurat slik var det her også, kona var skeptisk pga. utseendet og linjene. Men vi er veldig fornøyd med plassen og setene, og hun fikk velge farge ;)

Byttet pga. hengerfeste.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

morpheos

Ja, hun fikk velge farger - så det ble hvit/hvit.


Sent from my iPhone using Tapatalk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA