Nedfellbar 2. rad på 7-seter

Startet av DonPedro, torsdag 06. juli 2017, klokken 08:16

« forrige - neste »

Galemattis

Når startet produksjonen av de nye setene? Min ble produsert 12/7, håper det er siste versjon;)

Kimpala

Var hos Tesla nord i dag og spurte. De viste ikke at det var nye seter
X
3

Nasatech

Sitat fra: Kimpala på mandag 24. juli 2017, klokken 23:03
Var hos Tesla nord i dag og spurte. De viste ikke at det var nye seter [emoji851]

Ha, ha. Typisk!

Øggen

Spurte selger i Ålesund, og han sa at det foreløpig. og av uvisse grunner, kun blir tilbudt i USA og asia.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Kimpala

Og der var de gamle setene tilbake på mytesla og i konfiguratoren...
X
3

Vaagen

Men prisen er fortsatt lavere enn 6-seter ...
2012 Nissan LEAF Glacier Pearl
2016 Tesla Model X60 "The Last Titan"
Reservert Model ≡

Kimpala

X
3

cirys1

Sitat fra: Kimpala på onsdag 26. juli 2017, klokken 11:58
Sitat fra: Vaagen på onsdag 26. juli 2017, klokken 10:59
Men prisen er fortsatt lavere enn 6-seter ...

Jepp, noe rart

Hvorfor er det rart?? 6 seterne så fortsetter vell 2 seterad og være elektrisk mens 7 ikke for det??

spirrevipp

7 seteren er vel foreløpig samme som den alltid har vært, dvs elektrisk? Ny "manuell" nedfellbar er vel ikke tilgjengelig her til lands enda?

...forøvrig enig i at det ikke gir menig at 7 seter er billigere enn 6 seter (uten midtkonsoll), og at 6 seter med/uten midtkonsoll er priset likt.  :o
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

cirys1

Sitat fra: spirrevipp på onsdag 26. juli 2017, klokken 13:12
7 seteren er vel foreløpig samme som den alltid har vært, dvs elektrisk? Ny "manuell" nedfellbar er vel ikke tilgjengelig her til lands enda?

Jeg fikk bekreftet av min selger at jeg fikk den nye seteløsningen og bedre aks. før jeg byttet til 90d.

spirrevipp

På en inventory 90D? Her tror jeg det er store muligheter for at selger har tabbet seg ut.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Nasatech

Sitat fra: spirrevipp på onsdag 26. juli 2017, klokken 13:17
På en inventory 90D? Her tror jeg det er store muligheter for at selger har tabbet seg ut.

Enig der! Har aldri hørt om noen 90 med nye seter. Blir spennende å se.

Problemet med selgere hos Tesla er at mange av de er slappe og noen kan veldig lite om bilene de selger. Har én selger jeg bruker på Rud og én på Skøyen. De er dyktige og følger opp.

Problemer er jo også at hvis du har kontaktet Tesla og lagt deg inn i systemet så får du ikke bytte selger senere. Håpløst :(

cirys1

Sitat fra: Nasatech på onsdag 26. juli 2017, klokken 13:59

Enig der! Har aldri hørt om noen 90 med nye seter. Blir spennende å se.

Problemet med selgere hos Tesla er at mange av de er slappe og noen kan veldig lite om bilene de selger. Har én selger jeg bruker på Rud og én på Skøyen. De er dyktige og følger opp.

Problemer er jo også at hvis du har kontaktet Tesla og lagt deg inn i systemet så får du ikke bytte selger senere. Håpløst :(

INGEN av dere som fikk med dere FØR jeg byttet til 90d  ::) ::)

Altså på 75d`n som jeg hadde i bestilling som disse opsjonene skulle komme på..   ;)

Nasatech

spirrevipp

Sitat fra: cirys1 på onsdag 26. juli 2017, klokken 16:58
INGEN av dere som fikk med dere FØR jeg byttet til 90d  ::) ::)

Altså på 75d`n som jeg hadde i bestilling som disse opsjonene skulle komme på..   ;)

Det kan jo tolkes begge veier slik du skrev det.  :)

Men greit, da tror jeg selgeren tabbet seg ut når han sa du skulle få nedfellbar 2 seterad på 75'en du hadde i bestilling før du byttet til 90.  ;D
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA