Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Utrolig lav rente?

Startet av fonberg, torsdag 31. august 2017, klokken 13:25

« forrige - neste »

fonberg

Jeg skal til Budapest om et par uker, og det blir å kjøre daglig t/r Györ, dvs ca 240 km dagen og dermed daglig behov for lading. Det ligger en Tesla destinasjonslader ved "Kempinski Hotel Corvinus Budapest". En kjapp sjekk viser at hotellet er utenfor mitt budsjett så jeg planlegger å bo et annet sted i nørheten, siden infoen til laderne sier "Available to the public. Self park." Noen som har brukt den og kan bekrefte at det er fritt fram også for ikke-gjester?
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Arath

Det enkleste er å ringe hotellet og høre.
Brukte en destinasjonslader i rovenj i Kroatia. Denne sto  markert som kun tilgjengelig for hotellets gjester. Ringte uansett til hotellet og det var ikke noe problem. De tok en liten sum for å låne den bort.
Bilen sto der i godt selskap med andre fancy biler mens jeg passet ikke inn blant de andre gjestene der.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA