Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Fallende batterikapasitet?

Startet av MartinP, søndag 27. august 2017, klokken 15:58

« forrige - neste »

MartinP

Brukte en 2TB HDD i min tidligere S men i min nye X er det som USB porten ikke virker på samme måte - slår seg av når bilen parkeres og da må hele platesamlingen lades inn på nytt - og det tar laaang tid. Noen andre som hatt dette problem og løst det?

snd

P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

MartinP

Takk - Energy savings var på - må ha fått den levert slik og har ikke oppdaget det tidligere.

MartinP

Funker fortsatt ikke :-[ USB stenger seg hver gang bilen er off. Noen fler tips hvordan jeg får kontinuerlig ström på USB port?

snd

Prøv USB-porten nærmest til føreren. Jeg kan egentlig ikke uttale meg om X, men hvis det er likt som på S med gammel SW så skal det fungere. (Har ikke testet på 8.0, 8.1)

Kanskje også slå på always connected.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

MartinP

Har prövd begge portene - Always connected på - Energy Saving er av - det må vaere noe forandring i software i forhold til det jeg hadde i min S leers skjönner jeg ikke hva det kan vaere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA