Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bluetooth BMW i3

Startet av laric, søndag 27. august 2017, klokken 13:05

« forrige - neste »

laric

Er det noen som har en bilde (foto) på en egolf med Peacock Green Met?

Bestilte en i uken men har ikke sett en bilde av en. Ikke ens en farge prøve hadde de på Møller i Ski.

Tenkte og høre med er om det er noe åpenbart jeg skulle ha tenkt på når jeg bestilt bilen.
Følgende utstyr er bestilt:
Sikkerhetspakke
Parkeringsassistent
Keyless Access
Tonede vinduer
Active info display
rygge kamera
skinn
dynamiske led frontlykter

Erl

laric

Takker for bildene. Hvilken FB gruppe er det? Er den åpen så man kan gå med?

Ecinnaj

https://www.facebook.com/groups/576647392440073/
Tror den virker?
Den er lukket men ikke noe problem å bli medlem.

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Erl

Angående utstyr har vi bestilt omtrent det samme, så det blir veldig fin bil. Har tatt ambiente belysning til 1800 og teppematter til 500 i tillegg. Synes begge deler gir en koseligere atmosfære innvendig, men det er jo smak og behag. Hvis du tror det er sjanse for at du vil ha i teppematter en gang er det lurt å bestille dem med nå, for de koster visst 1900,- å kjøpe løst etterpå.

Mange mener man bør ha Dynaudio stereo-oppgradering, men det droppet vi - mest pga at vi MÅ ha den ekstra høyden i bagasjerommet som man mister med dette, i tillegg er det jo noen tusenlapper ekstra.

Ecinnaj

Sitat fra: Erl på torsdag 29. juni 2017, klokken 19:51
Angående utstyr har vi bestilt omtrent det samme, så det blir veldig fin bil. Har tatt ambiente belysning til 1800 og teppematter til 500 i tillegg. Synes begge deler gir en koseligere atmosfære innvendig, men det er jo smak og behag. Hvis du tror det er sjanse for at du vil ha i teppematter en gang er det lurt å bestille dem med nå, for de koster visst 1900,- å kjøpe løst etterpå.

Mange mener man bør ha Dynaudio stereo-oppgradering, men det droppet vi - mest pga at vi MÅ ha den ekstra høyden i bagasjerommet som man mister med dette, i tillegg er det jo noen tusenlapper ekstra.
Men blir det ikke fortgrisete på vinteren med stoff seter?

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

Erl

Bruker gummimatter om vinteren, men synes det er mye koseligere + litt mykere for føttene i den tørre årstiden. Gummimatter følger uansett med (som en del av norsk klargjøringspris tror jeg).

Dette har jeg gjort på de fleste bilene jeg har hatt. Med unger bak kan det være en idé å ha gummimatter der hele året.

laric

Jeg har garasjen full av teppe matter jeg fått til diverse biler gjennom åren som jeg aldri brukt.

Har alltid glømt å legge de ved nr jeg solgt bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA