Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: AP HW 2.5 på alle nye S, X og 3 bestillinger?

Startet av PGH, fredag 25. august 2017, klokken 18:04

« forrige - neste »

PGH

Hei
Så på priser på ny leaf tidlig på dag igår. Da fikk du en Visia 24kWt fra 164 990,- og en Nordic 30kWt til 227 990,-.
Når eg gikk inn på samme link idag var prisen justert til henholdsvis 204 990,- på Visia og 267 990,- på Nordic.
Noen som har merket det samme? Fikk noen handlet bil for de lave prisene? Uaktuelt å handle til de oppdaterte prisene hvertfall.

Mvh
Per Gjermund

Zuexi

Sitat fra: PGH på tirsdag 27. juni 2017, klokken 11:58
Hei
Så på priser på ny leaf tidlig på dag igår. Da fikk du en Visia 24kWt fra 164 990,- og en Nordic 30kWt til 227 990,-.
Når eg gikk inn på samme link idag var prisen justert til henholdsvis 204 990,- på Visia og 267 990,- på Nordic.
Noen som har merket det samme? Fikk noen handlet bil for de lave prisene? Uaktuelt å handle til de oppdaterte prisene hvertfall.

Mvh
Per Gjermund
Tror prisen du refererer til er "spesialpris" til eksisterende Leaf-eiere. Prislisten får man bare  tilgang til ved å logge inn på "You+Nissan"

PGH

Det er meget mulig. Noen Nissan eiere som kan bekrefte om dette stemmer?
Rart eg kom inn på den prislisten igår uansett synes eg.
Får Nissan eiere noen rabatt på toppen av dette? Agro rabatt for eksempel?

Gordon Retriever

Ja, prisene har økt - tilsynelatende.
Hvis du ser på den lille skriften på side 1 i prislisten, er denne datert 26. juni.  I den forrige prislisten hadde Nissan kampanje med 40.000 kroner rabatt, og denne rabatten er nå borte. Jeg mistenker at Nissan nå planlegger noen dager med normalpris, for så å starte en ny sommerkampanje i juli.

nr1rayner

De høyeste prisene er veiledende priser.
Er nok kampanje som Gordon skriver ja. Det kommer nok flere kampanjer fremover..
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Gordon Retriever

Litt spent på hva som skjer med kampanjer i juli og august.
Forhandlerne har på Nissans oppfordring bestilt inn størst mulig lagre av Leafer tidligere i vår, og har hittil solgt av disse lagrene.  Nå begynner disse lagrene å minke, så spørsmålet er hvor mange flere biler Nissan kan levere - og til hvilken pris.

sylwester

Temmelig dumt å ikke operere med disse kampanjeprisene som veiledende. Kampanjene er uansett så tett at man i praksis har kampanjepriser mesteparten av året og ingen kjøper vel prisene til veiledende.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Husky

Husk at "storkjøpskundene" har rabatter på listeprisen. Er jo derfor det blir gjort på denne måten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA