Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Koble til Nokia 6 Android

Startet av zbk, onsdag 23. august 2017, klokken 20:06

« forrige - neste »

ravn

Fikk oppdatering fra Otovo før helgen, uten at det var særlig nytt å melde:

Sitatalt er korrekt registrert nå, men Lyse sliter med sine systemer. Jeg snakket med Jarle Stava der i dag, og han lovte å komme tilbake til meg og oppdatere oss på status. Jeg vil tippe at det tar et par uker til.

Sandnes, Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

zbk

Jeg har endelig fått plusskunde-papirer å signere på fra Lyse (som jeg ikke visste jeg skulle få). Disse var feil utfylt (siden jeg skifta annleggsstørrelse underveis i prosessen, tror jeg) og ble sendt til Otovo for kommentarer om hva som må oppdateres på fredag. Får ringe og purre igjen i dag. For noe surr...
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

ravn

Ahh. Jeg signerte mine 06. juni. Men det har tydeligvis ikke fått fart på prosessen.

Som sagt så var det mye greiere før jeg fikk "smartmåler":
https://vimeo.com/219421910
Sandnes, Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

zbk

Lyse sendte visstnok avtalen for to måneder siden (de har signert den 11.aug), men den ble sendt til en ikke-eksisterende epost. Det har altså tatt ytterligere to måneder med mas fra min side før noen oppdaget at plusskundeavtalen aldri hadde kommet fram til meg (siden jeg ikke visste om den så etterlyste jeg ikke den spesifikt).

Nå er den signert og returnert, så får vi se om det skjer noe mer på denne sida av nyttår. Er bare måtelig optimist angående det.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Burger

Regne ut hvor mye anlegget kunne teoretisk produsert og få en jurist til å skrive brev og kreve å få teoretisk maks fra anlegget som beregningsgrunnlag siden de ikke kan motbevise det.
2018 94Ah i3, CE.
2015 24kw/h Nissan Leaf
Stjørdal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA