Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Ny vs gammel setekonfigurasjon på 7-seter

Startet av BMW850, onsdag 23. august 2017, klokken 14:11

« forrige - neste »

BMW850

Ikke bestill bil uten å bruke en henvisningslink som medfører 8000 i rabatt. Tilgjengelige linker ligger under Annonser - Kjøp og salg av elbiler/elkjøretøy.
P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

BMW850

Etter det jeg erfarer så er siste dag for kampanjerenten idag fredag. Vil dermed informere om dette her. Anbefaler å ta kontakt med Tesla i dag og avklare dersom du ikke vil gå glipp av tilbudet.

nivve

Leser også at rentekampanjen tar slutt i dag, mens andre skriver at den varer ut august.

...må vel bare vente til i morgen for å få svaret :-)

BMW850

spirrevipp

2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Siggen

Sitat fra: spirrevipp på lørdag 08. juli 2017, klokken 19:46
Sitat fra: BMW850 på lørdag 08. juli 2017, klokken 19:44
Rentekampanjen har blitt forlenget  :+1:

Det var gode nyheter, hvor har du fått bekreftet dette fra?

Ved å bygge din bil på tesla.com så ser du gjeldene rentebetingelser.

Gordon Retriever

Regner med rentekampanjen forblir et viktig argument en stund til overfor litt utålmodige kunder som er interesserte i Model 3.

spirrevipp

Sitat fra: Siggen på søndag 09. juli 2017, klokken 11:21
tesla.com så ser du gjeldene rentebetingelser.

Ja, det er jo velkjent - men den viser jo kun nåværende rente, ikke hva som skjer i morgen... Håper ikke det at 0,25% rente står der i dag er blitt tolket som at kampanjen er forlenget utover inneværende uke. 

Jeg snakket med selger på lørdag, og da var siste info de hadde at kampanjen varte ut uka. Altså siste dag i dag. Samtidig så er jo dette en slik halvsannhet/bløff en selger kunne finne på å si for å lande en handel selv om de visste at kampanjen kom til å bli forlenget.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

BMW850

Sitat fra: spirrevipp på søndag 09. juli 2017, klokken 13:27
Sitat fra: Siggen på søndag 09. juli 2017, klokken 11:21
tesla.com så ser du gjeldene rentebetingelser.

Ja, det er jo velkjent - men den viser jo kun nåværende rente, ikke hva som skjer i morgen... Håper ikke det at 0,25% rente står der i dag er blitt tolket som at kampanjen er forlenget utover inneværende uke. 

Jeg snakket med selger på lørdag, og da var siste info de hadde at kampanjen varte ut uka. Altså siste dag i dag. Samtidig så er jo dette en slik halvsannhet/bløff en selger kunne finne på å si for å lande en handel selv om de visste at kampanjen kom til å bli forlenget.

Ja, men uansett... bestiller/reserverer du når denne renta er tilgjengelig på bestillingsiden så er det denne du får!

spirrevipp

Ja, selvfølgelig. Men blir litt misvisende å si at kampanjen er forlenget hvis renten er borte en drøy dag senere.

Hvis noen sitter på gjerdet og vurder å bestille på denne kampanjen; I dag kan være siste dag. Håper selvsagt den fortsetter, litt usikker på om jeg skal bestille i dag for å være  sikker eller om jeg skal gamble på at den fortsetter.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Bushy

Ifølge selger i dala måtte man sende lånesøknaden for å "låse" denne renta. Tok 20 sekunder...
S75D sept. 17

Thor2014

Men hvor lenge gjelder renten?
Jeg spurt om det samme , dog på en BMW, men ingen kunnne si hvor lenge den holdt samme nivå.

sjossang

Tesla Model S 75D, (sept. '17)

BMW850

For dere som sitter på gjerdet. Det ryktes at siste dag for å få den lave lånerenten er i dag! Ref. Tesla-selger.
Om du trenger litt tid er vel depositumet tilbakeførbart innen en uke eller to er gått.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA