Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: NY 75D kontra 100D

Startet av Lassiiboiii, onsdag 16. august 2017, klokken 18:01

« forrige - neste »

Lassiiboiii

Fikk bilen idag, la inn koden fra car-net, fikk bilen opp på hotspot og alt virket i bilen!

Skulle nå i kveld prøve å se litt på carnet på telefonen, fikk da ikke oppdatert noe info om bilen.

Etter mye om og men slettet jeg bilen fra Car net, og registrerte den på nytt.... det skulle jeg ikke gjort, jeg mistet da mitt "e-remote" Abonnomentet, og finner ikke ut hvordan jeg aktiverer dette igjen.. noen som har peiling?
- E-Golf 2017 - Levert 14.06.2017
- Reservert Tesla Model 3 - Reservasjon 07.12.2016

RS

Har samme problem. Appen + car net portalen virker ikke. Har nå prøvd i en ukes tid. Har sendt Mail til Møller support. Ingen svar enda. Triste saker.

kajh

Sitat fra: RS på torsdag 15. juni 2017, klokken 21:38
Har samme problem. Appen + car net portalen virker ikke. Har nå prøvd i en ukes tid. Har sendt Mail til Møller support. Ingen svar enda. Triste saker.
Dette er det mange som sliter med. Trikset som ofte løser dette er å nappe ut sikring nummer 17 i rommet til venstre under ratter og la den være ute i 10 min før man setter den inn igjen. Da resette noe i bilen som ofte løser dette.

Søk i dette forumet på sikring så tror jeg du finner en god beskrivelse med bilde. Si fra hvis du ikke finner det så skal jeg grave opp lenken.

:)

RS

Takk. Klarte ikke åpne boksen til sikring ved rattet. Sitter ordentlig. Redd for å ødelege bilen. Finnes det noe triks?

kajh

Se i manualen til bilen under sikringer. Der er det en beskrivelse på hvordan åpne.

Kris10an

Jeg sliter også med å komme til sikringene.
Er det bare å dra ned lokket? Har nå tatt ganske hardt i...

kajh

Sitat fra: Kris10an på torsdag 15. juni 2017, klokken 22:34
Jeg sliter også med å komme til sikringene.
Er det bare å dra ned lokket? Har nå tatt ganske hardt i...
Sjekk manualen under punktet om sikringer. Der står det en beskrivelse.

geear

Det er en hake på hver side, man må frigjøre de. Jeg har ikke lest manualen, men klemmer på sidene og frar hardt. Hardere enn det som føles naturlig.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

Lassiiboiii

Det som var gale her trodde jeg ikke kunne ha noe med sikring 17 å gjøre  ;D men jaggu var det det! Funket helt fint i går! Tar like lang tid å oppdatere som en gammal pc på tidlig 90 tallet! Men virket hvertfall!

Men nå klarer jeg ikke logge inn  :o
- E-Golf 2017 - Levert 14.06.2017
- Reservert Tesla Model 3 - Reservasjon 07.12.2016

Erl

Mange har problemer med innlogging i dag. Antakelig problemer med servere.

kajh

Sitat fra: Erl på lørdag 17. juni 2017, klokken 11:14
Mange har problemer med innlogging i dag. Antakelig problemer med servere.
Jeg var blitt logget ut og måtte logge inn igjen, men det gikk greit.

RS

Sitat fra: kajh på torsdag 15. juni 2017, klokken 21:45
Sitat fra: RS på torsdag 15. juni 2017, klokken 21:38
Har samme problem. Appen + car net portalen virker ikke. Har nå prøvd i en ukes tid. Har sendt Mail til Møller support. Ingen svar enda. Triste saker.
Dette er det mange som sliter med. Trikset som ofte løser dette er å nappe ut sikring nummer 17 i rommet til venstre under ratter og la den være ute i 10 min før man setter den inn igjen. Da resette noe i bilen som ofte løser dette.

Søk i dette forumet på sikring så tror jeg du finner en god beskrivelse med bilde. Si fra hvis du ikke finner det så skal jeg grave opp lenken.

:)

Takk. Da virker car net nå. Måtte dra ut sikringen. Sette den inn etter 10 min. Og kjøre en 40km. Da virket alt normalt.

kajh

Bare hyggelig! Takk for at du ga tilbakemelding på at det funka!

:)

RS

Sitat fra: kajh på lørdag 17. juni 2017, klokken 18:22
Bare hyggelig! Takk for at du ga tilbakemelding på at det funka!

:)

Jeg har hatt bilen i ca. En ukes tid. Møller/forhandeleren kunne ikke hjelpe. Nå skal jeg ringe de på mandag å si at de ikke trenge å hjelpe meg mer. Car net er i orden.

Kris10an

Fikk nye FL på onsdag forrige uke. Funket også for meg etter å ha tatt sikring 17. :+1:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA