Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En liten dekk- og felgguide

Startet av Rocknisse, onsdag 16. august 2017, klokken 14:44

« forrige - neste »

Rocknisse

Er det fler enn meg som plutselig har problemer med at spotify ikke vill logge inn med tesla accounten? Alle de fine sangene mine som jeg har lagt inn i bilen ligger bare å venter på meg. Har ikke noen egen spotify account, har bare brukt den fra tesla. Startet om skjermene, men det funker fremdeles ikke. Får høre med tesla på servicen til mandag

Knugum

Jeg har også opplevd lignende nå nylig og fra tid til annen tidligere. Har stort sett ordnet seg med reset av store skjermen, eller av seg selv etter en dag eller to..:) Virker som problemet oppstår når bilen går fra å være tilkoblet Wifi i garasjen og så går over på 3g, da låser det seg. Finner for øvrig ikke lenger vinduet der man kan tvinge frem ny innlogging eller innlogging til egen Spotify konto. Dette forsvant i en eller annen oppdatering?

Electrocution

Sliter også med å få logget inn på spotify. De to tre første gangene spotify hang seg gikk det greit etter at jeg resatte den store skjermen, men den siste uken har jeg ikke kommet inn i det hele tatt. Kontaktet Tesla, men de hadde ikke noen forslag som jeg ikke allerede har prøvd. De skulle sende inn en rapport og komme tilbake til meg. (Holder ikke pusten..)
Ap2 bil.

lunitiks

Jepp. Spotify-trøbbel her og.
AP1
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

TeslaSvein63

alda

Det är något som gäller alla, krävs en software-fix har jag hört. Tesla vet om det och jobbar med saken.
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

GOS

Sitat fra: alda på mandag 19. juni 2017, klokken 10:07
Det är något som gäller alla, krävs en software-fix har jag hört. Tesla vet om det och jobbar med saken.
Gjelder ikke alle. Har ikke hatt spotify problemer på mange mange måneder, men jeg logger inn med egen konto, ikke Tesla sin.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

alda

Sitat fra: GOS på mandag 19. juni 2017, klokken 10:36
Sitat fra: alda på mandag 19. juni 2017, klokken 10:07
Gjelder ikke alle. Har ikke hatt spotify problemer på mange mange måneder, men jeg logger inn med egen konto, ikke Tesla sin.
Det jag mente var att det gäller alla som loggar in med Tesla-konto, kunde ha lagt till det ja. Har själv inga problem med egen konto.
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

jovo

Har også opplevd påloggings problemer på egen Spotify Premium konto den siste uka. (ikke Tesla konto)
Har hjulpet å restarte den store skjermen
E-Golf 2014

cavallino

Jeg kommer heller ikke inn på tesla account. Har vært slik en ukes tid.  :-1-: 2015 ap1

amiga

Noen som har problemer med spotify om dagen?  Min har vært veldig ustabil den siste måneden, går forholdsvis greit å komme seg inn på spillelister og spille av det på de, men så fort jeg prøver å søke etter noe selv så går den helt i stå og fungerer ikke. Jeg har prøvd å restarte konsollen flere ganger, etter ny oppstart hender det at det fungerer første gang jeg søker, men så går det i stå igjen.

Jeg bruker tesla sin egen konto og har ikke spotify på mobilen, men har mobilen koblet via bluetooth.
85d levert 29.4.15

samotholt

Prøvd reset (hold begge scroll-hjula nede noen sek.)? Fiksa problemet for oss for et par mnd. siden.
S85D, A8 3.0 Tdi, Allroad 2,7T

Go-carter

Reset (hold inne begge scrollehjulene) fungerer hver gang. Husk at det også kan gjøres i fart :)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA