Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Valg av ladeboks til 400V 16A 3-fas

Startet av rakriste, mandag 14. august 2017, klokken 11:56

« forrige - neste »

rakriste

Sjefen hentet sin model x i helgen, bestilt i januar. Denne fikk perforerte seter med luft, min har utlevering ila 1 uke og håper jo selvsagt å få dette.

Men har noen fått de nye premium setene uten perforert skinn og luft enda? når ble de fjernet fra konfiguratoren?
Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

F_P

Om du bestilte etter at det ble fjernet fra konfiguratoren så får du det ikke. Mistet de selv siden jeg valgte å endre fra 90D til 100D
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

rakriste

Tesla Model X 90D - 2017

x Tesla Model S P85 - 2013

turfsurf

Model Y Performance Pearl White - i bestilling
I-Pace HSE Corris Grey 2019 - The Englishman
i3 120Ah Imperial Blue 2019  - city fun
x - Model X 100D Pearl White 2017 - Flying Circus
x - Model X 90D premium - kansellert
x - Stormtrooper i3 2015 (lobotomized perfection)
x - Pearl White S 85D 2015 (Release Candidate)
x - Pearl White S 85 2013 (Beta)

morpheos

Kjørte demobil med ventilerte seter i forrige uke, og kan ikke si at jeg merket noe særlig til de utover at det var merkbart mer støy i bilen med dem på. Har forøvrig ikke helt skjønt poenget med å spre fise- og svettelukt fra bakenden til hele bilen, men mulig at jeg er rar der.

o.b.lix

De hvite setene er mye varmere enn skinnsetene jeg hadde i S, er ofte klam og svett selv uten varme på disse hvite setene.

Så behovet for kjøling i setet er klart tilstede, men forstår ikke hvorfor det må masse hull i setene for å oppnå det. Varme går fint uten hull...
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»

2017 Tesla model X 90D (Ap2.0) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

tkjoerlaug

De hvite setene er vel kunstskinn, og puster kanskje dårligere enn naturskinn i sort/beige? Hvis det er årsaken til at du blir klam, så er det vel absolutt en fordel med perforering? Med kjøling da blir du bare kald og klam?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA