Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Bluetooth BMW i3

Startet av fonberg, lørdag 12. august 2017, klokken 10:58

« forrige - neste »

fonberg

Hei,
Jeg hadde plutselig horisontalt splitta bilde på ryggekameraet i går kveld. Bildet var splitta både på starten av turen, og når jeg skulle parkere ca. 15 min senere. Har ikke prøvd igjen etterpå. Er dette noe som ordner seg selv etter bilen har stått / restart, eller?
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

overlay

Sitat fra: fonberg på fredag 09. juni 2017, klokken 08:48
Hei,
Jeg hadde plutselig horisontalt splitta bilde på ryggekameraet i går kveld. Bildet var splitta både på starten av turen, og når jeg skulle parkere ca. 15 min senere. Har ikke prøvd igjen etterpå. Er dette noe som ordner seg selv etter bilen har stått / restart, eller?

Pleier å ordne seg etter en restart

lunitiks

Jepp. Har hatt samme opplevelse en eller to ganger. Veldig lenge siden sist
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

fonberg

Update: Bildet var i orden på neste kjøretur, og har siden vært som det skal være.
-2018 i3 FC
-2017 S90D
-2012 Leaf
---
Model Y bestilt.
-TOCN-signaturmedlem.

Solberg

Skal visstnok være relatert til måten bildet behandles på. Kameraet sender to forskjellige bilder delt på midten til skjermen som settes sammen og noen ganger blandes de om av en eller annen grunn. De splitter bildet kanskje i frykt for at noen skal "hacke" seg inn på kamerakursen og vise gamle episoder av Top-Gear mens de Autopiloter over vidda.

Muffinman

Kan umulig være så vanskelig? Man har jo fått kjøpt (overprisede) kit med ekstra frontkamera og switching i flere år.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA