Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Dollarkurs, prisjustering Tesla S

Startet av Amoss, fredag 11. august 2017, klokken 01:16

« forrige - neste »

TorR

I dag gikk det opp for meg at med grei innbyttepris fra Tesla på «inventory» S85'en (AP1), blir det ikke store utgiften med å hoppe til ny S75, RWD, uten "Oppgradert Autopilot". Har noen av dere gjort det?

Ny bil er selvfølgelig kjekt, men her begynner jeg å lure på om et bytte i tillegg er fornuftig. Forstår det slik at tilgjengelig batterikapasitet ikke avviker noe særlig, egentlig, mellom disse to?

Noen erfaringer, eller kanskje meninger?

krister461

Med dagens kampanjerente (siste dag i dag?) kan man gjøre godt bytte ja. Har selv en S85 AP1 på finn og en 75D på vei. :)

Softblue

Jeg har bestilt S75 (RWD) uten D, uten premiumpakke, uten AP2, uten skinn, uten vinterpakke og uten 21 tommers felger.
Med Multicolor red, soltak og Ultra Hifi, Supercharger inkludert, kr. 638.700,- med referal (koster 646.700,- uten referal).
Nye piggfrie Conti vinterdekk på Rial Lugano felg med sensorer fikk jeg for 9.900,- på Dekkmann Outlet spesialtilbud.
Til sammen 648.600,-. 0,0 km på telleren og garanti fra utlevering.
Syntes det egentlig jeg fikk ny bil til "bruktbilpris".
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

iCar

Sitat fra: krister461 på onsdag 07. juni 2017, klokken 14:02
Med dagens kampanjerente (siste dag i dag?) kan man gjøre godt bytte ja. Har selv en S85 AP1 på finn og en 75D på vei. :)

Er nok ikke siste dag idag fikk jeg informert
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA