Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Model 3 vs Model S - Kjøpe eller ikke kjøpe

Startet av Heinz, onsdag 09. august 2017, klokken 21:27

« forrige - neste »

Tuxedo

Du kan manuelt avslutte lading fra appen når du syns du har nok.
P85, Sølv.
Mottatt 25.11.13

Muffinman

Jeg _tror_ soc måtte være under 20% før de tok fatt på kontaktorbytte på tidligere biler, mulig det samme gjelder for denne operasjonen også?

elekTrond

Hvis det er så at du har problemer med å få tømt batteriet i tide ... så skal jeg alltids kunne hjelpe deg med det i løpet av tirsdag og onsdag. Du kan forresten skru opp til 100% SOC i appen din der du sitter. Hva var adressen igjen sa du?  :angel:

Bill.mrk.: Ung, uansvarlig student i sommerferie-modus.  :+1: :+1:
'13 Mjau

Muffinman

elekTrond

@Muffinman: *f9z*   ... er det ikke vasskjøling på disse lommelyktbatteriene deres a?  :laugh: Batteriskift-manualen til i-MiEV dikterer nedsenking i vannbad for å fjerne (all(?)) systemspenning. Dessuten kjørte jo Roadkill den nybygde Draguaren i vaskehall for å kjøle ned motoren.  :o
Sitat fra: HOT ROD Magazine
Brace yourself for an amazing road-trip tech tip: A gas-station's drive-through car wash will cool down a blown small-block to sub-nuclear temperatures, post haste.
hotrod.com/articles/hrdp-1211-1974-jaguar-xj12-sedan-dragracing-draguar

@Heinz: Jeg har en ledig luke på torsdag også, hvis du ikke rekker hjem til verkstedtimen. Tror sannelig fredag er åpen også, sånn i tilfelle du fortsatt er offshore og ikke får plukket opp bilen.  :P
'13 Mjau

Cowboystrekk

Uansett lurt å sette på strømsparing og fjerne always connected før man drar ut på tur :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA