Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Erfaringer etter en måned med miev

Startet av felipe, torsdag 17. mars 2011, klokken 19:48

« forrige - neste »

Baltor

Sitat fra: elektrolux på fredag 18. mars 2011, klokken 09:36
@ Baltor
Har du en forklaring på den nye avataren din. Jeg ser med et halvt øye at det ikke kan være deg uten skjegg. :D
Nei den ligner ikke så mye, og heldigvis ligner ikke du på ditt bilde heller :D :D :D....

Sitat fra: cra på fredag 18. mars 2011, klokken 09:58
Alt ettersom om det er du eller fruen som omtaler den? ;-)
Wikipedia har en farge de kaller cerise, den er temmelig lik vår Kewet. Denne fargen var hot på 80 tallet, fruen har fortsatt et belte med denne fargen hengende i skapet, (du har rett i at det var hun som hadde navnet ;))
Fargen ligner på Strawberry i din plansje.
Sitat fra: mohpet på fredag 18. mars 2011, klokken 22:34
Fargen paa bilen til hoeyre er kliss lik min Kewet 5 fra 2003.
Kanskje bilene våre er i familie? Den grønne er vel også sjelden?
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

mohpet

Ja den groenne er litt sjelden men det finnes noen av de, har bla a sett noen oppe paa fabrikken. Min er i kjempestand.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

elektrolux

Sitat fra: Baltor på fredag 18. mars 2011, klokken 23:12
Sitat fra: elektrolux på fredag 18. mars 2011, klokken 09:36
@ Baltor
Har du en forklaring på den nye avataren din. Jeg ser med et halvt øye at det ikke kan være deg uten skjegg. :D
Nei den ligner ikke så mye, og heldigvis ligner ikke du på ditt bilde heller :D :D :D....

Sant nok, men avataren min ligner veldig på en av bilene mine.....
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Baltor

Dette bildet var det kuleste jeg fant blant de forhåndslagrede.Tipper du liker det :)
Stavanger
Peugeot Partner, 4 stk Think Classic og en Rosa Kewet 5 i familien. 
Var med og startet Rogaland Elbilforening. Kan utføre vannservice på både Think og PSA

elektrolux

Liker bildet, men blir skeptisk når jeg ser navnet Baltor under det. Det kan for uinnvidde se ut som om dama er personen bak navnet Baltor.

Kan være meg, men jeg har nå alltid brukt en avatar som enten ligner på noe jeg har, eller noe jeg ønsker  jeg hadde;)

Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Elmo

Sitat fra: elektrolux på mandag 21. mars 2011, klokken 06:31
Kan være meg, men jeg har nå alltid brukt en avatar som enten ligner på noe jeg har, eller noe jeg ønsker  jeg hadde;)

:-[ :-[
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen ca 165.000 km. Kun en kjørbar nå.
Har også en eUp 2015, gått 82.000 km, Tesla Model3 2019 og Seat Mii 2020.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA