Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Flermønstret tekstilseter eller skinn?

Startet av E_S, tirsdag 08. august 2017, klokken 16:52

« forrige - neste »

E_S

Nå har det seg slik at Tesla deler boltsirkel med BMw. Tesla har ET40 som standard, BMW ned til 20. Hva passer og hva passer ikke? Sikler litt på BBS CH, men de fleste brukte settene kommer fra BMW og er ET20/25 og opp mot 10" brede bak..
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

Stig O

Det er lovlig med max. sporvidde økning på 14mm, så da blir ET 33 det laveste lovlige du kan bruke.
Odda Hardanger

P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Bilder
Instagram / stigtronvold

E_S

Ja, det er jeg klar over, men hva som fysisk passer, er det noen som vet? Hvorvidt det er lovlig eller ikke må jeg innrømme jeg ikke tar så skrekkelig tungt.  ;)
2020 Tesla Model 3 Performance
+ en veteranbil og to gamle fossilbiler (som skal selges)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA