Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Levering oktober - november 2017

Startet av bno, mandag 07. august 2017, klokken 09:04

« forrige - neste »

knut.aulie

Jeg kan i hvertfall si at jeg ikke vil selge min Ae på lenge enda.
Er veldig fornøyd.

For min del er ustabil Bluetooth tilkobling det som er mest negativt, deretter at speil ikke feller automatisk inn ved låsing av bilen.

Setene er helt fine [emoji1]

bno

Har et lavt kønummer på H.Kona og har hatt kontrakten underskrevet på denne fra forhandler. Jeg er veldig fornlyd med bilen og det er hele familien. Vi ser at vi nå har nådd et mål om en bil sidestilt med ICE for vårt vedkommende. Frister å ta en gevinst, men vi er så fornøyd med bilen. Hadde vi solgt var det kun for profitten ikke årsak i bilen so er topp og den beste bilen jeg har hatt.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

bno

Synes vår forhandler Svein Kvia Stavanger har en meget god oppfølging på vår AE. Idag ble jeg kalt inn til kontroll av batteriet selv om alt virker som det skal. Det var en aksjon fra OpelTtyskland og resultatet sendes der for analyse. Men altså alt virker OK. Flere som har fått denne innkallingen?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016


bno

Mulig det da er såpass uviktig at det tas ved leilighet les service?
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

zbk

2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

bno

Tok en times tid. La ikke så mye fokus på detaljer omkring saken. Forhandler er rett over gata så 10 sekunder hjem. Kommer tilbake her når resultat foreligger fra Tyskland. Kan være stikkprøver ja...
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA