Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: 12v uttak sikringer?

Startet av Haakon21, torsdag 03. august 2017, klokken 12:02

« forrige - neste »

Haakon21

Hei!

Så ikke noe emne om dette temaet men jeg lurte litt på hva folk tenker om "Drop off" lakkbeskytter? (http://dropoff.no/lakkbeskyttelse-og-lakkforsegling-drop-off )

Jeg har egentlig bestilt med,da jeg fikk en okei pris for dette, men er litt i tvil om jeg skal droppe det eller ikke. Jeg vasker bilen regelmessig og kun i selvvask haller/hageslange og er veldig forsiktig med lakken på bilene jeg har hatt før. Er det noe vits i og bruke penger på dette?  Jeg har bestilt bilen i perle sort og vil unngå mest mulig riper.

Noen som har greie på dette?

RS

Drop off har ingen effekt når det gjelder ripper.

Har hatt flere svart biler og har aldri gjort noe annet enn polere etter
en ordentlig vask med to bøtter og vaske hanske. Ikke svamp. Bilene fikk
aldri synlige ripper. Men alltid husk å spyle godt før du bruker vaske hanske på bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA