Hovedmeny

Model 3 - bilder og smånytt.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 24. mai 2017, klokken 23:58

« forrige - neste »

Hodetelefoner

Antagelig vil det gå saktere etter en stund.  Kjølepumpen roterer med motor (ihvertfall på S)

JorEl

Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

Lynet

Sitat fra: Hodetelefoner på onsdag 10. oktober 2018, klokken 04:48
Antagelig vil det gå saktere etter en stund.  Kjølepumpen roterer med motor (ihvertfall på S)
Model S har flere elektriske kjølepumper, de roterer helt uavhengig av motorens turtall. Disse pumpene øker turtall når kjølebehovet øker.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

bno

Veldig interessant dette med revers kjøring. Lykke til videre med diskursen. Kjempe interessant. Setter ellers alt annet i skyggen.

JorEl

TM3 synes jeg blir en stor nok bil for oss. SX er for stor for oss. Tror noe skjer med prisene på Tesla når TM3 kommer. Spørsmålet er hvor mye..
Liker argumentet om at noen Teslakunder har kjøpt på tross av størrelsen..
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3

"He is just our CEO. He cannot be trusted. Therefore we have no responsebility".

noto

Kjøpte på tross av størrelsen, men man venner seg utrolig fort og jeg har sannelig mang en gang gang hatt glede av den enorme innvendige plassen i Model S med baksetene nedslått pluss den gamle store frunken. Kommer nok til å savne det etter down sizing med Model 3, men fint å få romslig plass til bilen i garasjen igjen.

anorway

Hører rykter om at det er et par TM3 i Norge nå på norske prøveskilt.

Noen som vet noe mer om det? Skal de vises på noe bilmesse i nær fremtid? Demo biler til norske kunder?

Amoss

Sitat fra: anorway på søndag 14. oktober 2018, klokken 15:33
Hører rykter om at det er et par TM3 i Norge nå på norske prøveskilt.

Dersom de går på norske prøveskilt ville jeg holde en knapp på at det er noen som prøver å privatimportere biler fra USA.
Model S 85D

Elmo

Er en tråd om TM3 i Norge på norske prøveskilt i Teslanytt gruppen på Facebook.
Noen vet etter sigende mere enn de ønsker å fortelle. Sier bare at det kommer mere info "om to dager", som er på mandag.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

Magnus Hansen

Hmmm.... model 3 er jo ikke typegodkjent i Europa ennå? Er det da i det hele tatt praktisk mulig å få skilter på den i Norge?

daktari

Det er jo bilutstillingen Oslo Motor Show neste helg, e-tron skal vises frem. Kanskje Tesla gjør det samme med Modell 3?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Amoss

Sitat fra: Magnus Hansen på søndag 14. oktober 2018, klokken 19:53
Hmmm.... model 3 er jo ikke typegodkjent i Europa ennå? Er det da i det hele tatt praktisk mulig å få skilter på den i Norge?

Vi har jo alt sett Model 3 med tyske skilter. Derfor tror jeg at om Tesla hadde hentet inn noen biler hit, så hadde de i det minste hatt tyske skilter om ikke norske. Og da altså ikke norske prøveskilt. Men sikker er jeg så klart ikke...
Model S 85D

Amoss

Sitat fra: Elmo på søndag 14. oktober 2018, klokken 19:38
Noen vet etter sigende mere enn de ønsker å fortelle. Sier bare at det kommer mere info "om to dager", som er på mandag.

Om det har gått to dager eller ei vet ikke jeg så mye om, men det er i alle fall mandag :)  Noe mer info enda?
Model S 85D

Elmo

Sitat fra: Amoss på mandag 15. oktober 2018, klokken 15:20
Sitat fra: Elmo på søndag 14. oktober 2018, klokken 19:38
Om det har gått to dager eller ei vet ikke jeg så mye om, men det er i alle fall mandag :)  Noe mer info enda?
Ikke sett noe mere info. Finner heller ikke igjen innlegget >:( 
Men om det er fordi det er slettet eller fordi det ER tilnærmet umulig å finne "gamle" innlegg på FB skal jeg ikke uttale meg om.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med FW: 2024.38.6  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2014 - solgt.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA