Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Tesla Model 3 Konfiguratoren er klar.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 02. august 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

Knut Røe

"Du kan bare reprogrammere"
Føler dette er en mye brukt unnskyldning for å levere noe under pari, love å bedre det med tiden, og så skjer det aldri noe.
Regnsensor, AP0.2 osv osv...
Den minimalistiske betjeningen er stort sett valgt for å spare penger, og lite annet. Musk sa vel i et intervju at det ikke er NOE på Model 3 som ikke behøver å være der. Alt er strippet ned til et minimum. Å ha fullt av ulike knapper overalt i interiøret er faktisk ganske kostbart, samme med målere og visere.

Rønnern

Sitat fra: bmw2002 på mandag 02. oktober 2017, klokken 20:53
Tesla har laget masse funksjoner som er direkte trafikkfarlige å betjene mens man kjører.

Og du kan nevne i fleng?
Mvh Ronnie
Peugeot iOn

Cowboystrekk

Touchskjerm, touchskjerm og touchskjerm? ;) Jeg knota mye mer i foregående biler med knapper overalt og manuelt gir, men meg om det :)
Tesla Model S 2013 - SOLGT
Tesla Model 3 SR+ 2020 - >

RuneW

Hmm.... Ser på disse OC Detailing-videoene av TM3 og må si jeg blir litt skeptisk til bakseteplassen når jeg ser bilder som dette.

Lårene er jo i nesten 45 graders vinkel. Sitter fyren veldig rart eller er gulvet så høyt at man blir sittende kun på rumpa "med knærne under haka" (for å overdrive noe...).

TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Lepet65

Sitat fra: RuneW på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 10:37
Hmm.... Ser på disse OC Detailing-videoene av TM3 og må si jeg blir litt skeptisk til bakseteplassen når jeg ser bilder som dette.

Lårene er jo i nesten 45 graders vinkel. Sitter fyren veldig rart eller er gulvet så høyt at man blir sittende kun på rumpa "med knærne under haka" (for å overdrive noe...).
Ikke verdens beste bilde heller da.. Ser ut som de har plassert inn han med de lengste beina og korteste overkropp på OCD.
BMW X3
Venter FORTSATT på iX3, i4, i5 eller noe lignende
(har fått igjen depositum da)

RuneW

Sitat fra: Lepet65 på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 10:45
Sitat fra: RuneW på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 10:37
Hmm.... Ser på disse OC Detailing-videoene av TM3 og må si jeg blir litt skeptisk til bakseteplassen når jeg ser bilder som dette.

Lårene er jo i nesten 45 graders vinkel. Sitter fyren veldig rart eller er gulvet så høyt at man blir sittende kun på rumpa "med knærne under haka" (for å overdrive noe...).
Ikke verdens beste bilde heller da.. Ser ut som de har plassert inn han med de lengste beina og korteste overkropp på OCD.

Ja, men ser det sånn ut fordi mannen er deformert eller pga bilen? Jeg har ingen anelse. Har ikke akkurat reagert på proporsjonene til han fyren i resten av videoen.
TM3 LR AWD
TMY LR AWD (bestilt)

Diravi

Jeg så videoen før den forsvant fra nett. Han sitter ikke med hele ryggen inntil rygglenet, men har slengt seg ned i setet på den måten mange slenger seg ned i en sofa. Da blir nødvendigvis overkroppen lavere og knærne høyere enn hvis man sitter ergonomisk riktig.

På videoen sier han også at han er 189 cm høy.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.


Diravi

Videoen påpeker vel strengt tatt ikke noe annet enn at de første utgavene IKKE får hengerfeste.

Derimot burde den berolige alle som var bekymret for at bagasjerommet skulle være lite.
2016 Model S70 D - (pre-Facelift) Bestilt Model Y Long Range.

Duver i tillegg rundt i en 1972 Citroën DS og en 1976 CX Prestige, blant annet.

Måkemannen

Stilig med luftinntak!

Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk


lunitiks

2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

lunitiks

Ja den ser så praktisk ut at jeg tenker den fort blir slitt ut. Bør kjøpe inn noen å ha i reserve
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Klykken

Moro når du bremser litt hardt og det du har liggende i frunk ruller bort til knappen..
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Brede

Sitat fra: Klykken på onsdag 04. oktober 2017, klokken 10:09
Moro når du bremser litt hardt og det du har liggende i frunk ruller bort til knappen..

Har aldri skjedd i vår Model S..  ;)
Har prøvd knappen en gang med samboeren som frivillig  ;D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA