Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Model 3 Konfiguratoren er klar.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 02. august 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

daktari

Jeg synes det er morsomt å leke med tankene på 2014 dollarkurs og pris på Model 3. Det kunne blitt en killer i Norge. 6,- kr pr $ US. Kort rekkevidde og autopilot for 240.000,-

Amoss

Da er det i alle fall bekreftet at ladeluken på Model 3 er motorisert....
https://www.flickr.com/photos/jurvetson/35418233244/
Sitat
Tesla Model 3 Charging
with the new charge port cover and Mobile Charger 2.0 (more efficient, lighter and longer)

hey_ghis 4d
    Is this lid motorized? I hope so! In order to achieve full autonomy with these promising snake chargers! :)

Steve Jurvetson PRO 3d
    yes. We welcome our robo-probes
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

knut.aulie

Sitat fra: Amoss på torsdag 03. august 2017, klokken 23:41
Kult, da går den både opp og igjen av seg selv [emoji1360]

Dette er en tung jobb som er godt å slippe etter fastfoodmåltider ved ladestopp.........

model3citizen

Sitat fra: model3citizen på tirsdag 13. juni 2017, klokken 12:11
Det er ikke nødvendig med plass ned på siden av lyktene, hele mekanismen "pakkes" sammen på det området du ser i illustrasjonsfotoet.

Enda tydligere vist her:

Her blir løsningen vist overtydelig, kjenner godt denne varianten da jeg har selv hatt to av disse bilene.

Alltid morsomt å ha rett da, for det ble faktisk akkurat som jeg helst hadde sett de løste dette.

'15 i3, '16 i3, '19 T3P

Bli med i Rekkeviddeangstforeningen

Vesel

Sitat fra: knut.aulie på fredag 04. august 2017, klokken 10:19

Dette er en tung jobb som er godt å slippe etter fastfoodmåltider ved ladestopp.........
Tippper det er for FSD! Bilen bør kunne stoppe og lade seg selv når den er ute på taxioppdrag. :D
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

Einride

Eller i alle fall kunne automatisere ladeprosessen slik at bilen flytter seg automatisk når den har lada nok og eigaren ikkje har kome attende  ;D

knut.aulie

Sitat fra: Vesel på fredag 04. august 2017, klokken 21:27
Sitat fra: knut.aulie på fredag 04. august 2017, klokken 10:19

Tippper det er for FSD! Bilen bør kunne stoppe og lade seg selv når den er ute på taxioppdrag. :D
Jo da, skjønner det og er enig. Men frem til det gjelder det å bli så feit som mulig [emoji481]

Amoss

Nå også dokumentert:
ReservationId 364902

Amoss

ReservationId 364902

GOS

Dette så større ut en på modellene for ett godt år siden syntes jeg. Ikke så dypt men god bredde / lengde.
Model 3, LR AWD, MCR, svart/svart levert februar 2019
Model 3, 2 stykk reservert 09:20 31.03.2016, reservasjons ID 365692 og 365695
S85 blå, levert juni -14, solgt jan 2019

DrNox

Veldig god plass :+1:

Jeg som trengte og ha hundene mine bak i bilen..nå trenger jeg bare å borre noen hull i panseret :)

Amoss

Sitat fra: GOS på søndag 06. august 2017, klokken 12:52
Dette så større ut en på modellene for ett godt år siden syntes jeg. Ikke så dypt men god bredde / lengde.

Det mest interessante her er nok ikke selve funken, men lappen som ligger i bunn. Om det er tolket rett så ser det ut som om bilen får en EPA kombinert rating på 126mpge. Noen andre interessante tall klarer i alle fall ikke jeg å tyde.
ReservationId 364902

lunitiks

First responder loop på førersiden, ser jeg. Hinter om plassering av sikringsboks/12V-batt.
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

DrNox

Sitat fra: Amoss på søndag 06. august 2017, klokken 14:02
Sitat fra: GOS på søndag 06. august 2017, klokken 12:52

Det mest interessante her er nok ikke selve funken,
Personlig så synes jeg frunken ser så stor og fin ut, at behoved for tilhenger blir tilsvaende mindre.

Vesel

Enda litt mer bagasjeplass. Hullet ser så dypt ut at det skulle stukket ned i asfalten.  ???
Superfornøyd eier av en Tesla Model 3 siden mars 2019.
Long Range, AWD, blå, premium svart interiør, 19" Sport (sommer) + 18" Aero (vinter), AP + FSD.

Bydue 3.0 - el-sparkesykkel og hobbyprosjekt
Segway Minipro - selvbalanserende ståhjuling. Ta kontakt hvis du kan mekke kjettinger og snøplog til denne! 😂

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA