Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Model 3 Konfiguratoren er klar.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 02. august 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

Amoss

"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

knut.aulie

Sitat fra: Amoss på torsdag 31. august 2017, klokken 23:49
Sitat fra: Lynet på torsdag 31. august 2017, klokken 20:41
Da vil det komme luftfjæring [emoji4] https://electrek.co/2017/08/31/tesla-model-3-to-have-smart-air-suspension-with-dual-motor-next-year-says-elon-musk/

Hmm... Når de altså kobler luftfjæring med Dual, så er det kanskje ikke så utenkelig at det samme gjelder det utstyret jeg knapt lengre tør å nevne i noen tråd her ;)
Du bør ikke nevne utstyret ditt når det er så digert at det henger bak deg......

Dette er vel egentlig det vi har regnet med hele tiden. Når konfigureringen starter her i Norge er nok det meste klart. Og ligger dollaren på 6 kr så er jo ikke det så dumt heller

Mazzbot

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 31. august 2017, klokken 23:53
Sitat fra: Lynet på torsdag 31. august 2017, klokken 20:41
Da vil det komme luftfjæring [emoji4] https://electrek.co/2017/08/31/tesla-model-3-to-have-smart-air-suspension-with-dual-motor-next-year-says-elon-musk/

Hmm... Når de altså kobler luftfjæring med Dual, så er det kanskje ikke så utenkelig at det samme gjelder det utstyret jeg knapt lengre tør å nevne i noen tråd her ;)
Du bør ikke nevne utstyret ditt når det er så digert at det henger bak deg......

Dette er vel egentlig det vi har regnet med hele tiden. Når konfigureringen starter her i Norge er nok det meste klart. Og ligger dollaren på 6 kr så er jo ikke det så dumt heller

Da ligger vel tesla dollaren på 7.5 da .
Tesla model 3 reservert 31/3 .

Klykken

Uansett bedre enn om dollarkursen hadde vært stabil på rundt 8.
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

DrNox

Luftfjæring med AWD, sweet, fantastic, super, min ønske-kombinasjon :+1:
Har jo tenkt og skrevet, at jeg tror de implementerer ting og tang de allerede kan og har, i TM3.
Lykke :)

Edit ; Bilde fra artikkelen til electrec......set as desktop background!

Geir68

Og det forklarer hvorfor "utstyret du ikke tør nevne" ikke ble presentert ved avdukningen. Mulig luftfjæring er et krav for å få dette montert. Er det noen som vet om karosseriet er mye endret på luftfjæring i forhold til stålfjærer? Kan det være at de har kombinert support for  "utstyret du ikke tør nevne" med karosseriendringen for luftfjærer. Dette vil redusere antall variasjoner av karosseri...

DrNox

Jeg, eh, henger meg på her. Luftfjæring burde åpne for andre kombinsjoner?

knut.aulie

Det er blitt lovet og trukket tilbake "unevnelig utstyr".

Det er på X og ikke på S.

Her i det viktige signalmarkedet Norge er det stor etterspørsel etter det unevnelige.

Det unevnelige vil gi en stor markedsfordel i en del markeder.

Totalt sett tror jeg det kommer på 3 neste år [emoji1360]

hgs

Jepp, vi må også ha mulighet til å feste syklene våre bakpå M3. De veier ca 1500 kg.....
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
e-Niro reservasjon - blir neppe tatt ut

Lepet65

Sitat fra: hgs på fredag 01. september 2017, klokken 11:36
Jepp, vi må også ha mulighet til å feste syklene våre bakpå M3. De veier ca 1500 kg.....
Elsykler mao [emoji605][emoji298][emoji6]
BMW X3
Venter FORTSATT på iX3, i4, i5 eller noe lignende
(har fått igjen depositum da)

Gordon Retriever

Presisering fra trådstarter (meg):  Det er helt i orden å bruke tråden til å diskutere det unevnelige så lenge dette knytter seg til relevante nyheter for Model 3.

Det understrekes imidlertid at det unevnelige skal omtales som "det unevnelige" og ikke ved sitt egentlige navn. :)

For generell diskusjon omkring det unevnelige henvises det til de 20-30 spesialtrådene dedikert til dette emnet.

Øggen

P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Denne tråden begynner å bli underholdende kombinert med nyttig informasjon

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA