Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Tesla Model 3 Konfiguratoren er klar.

Startet av Gordon Retriever, onsdag 02. august 2017, klokken 18:22

« forrige - neste »

Amoss

Sitat fra: sjokomelk på tirsdag 11. juli 2017, klokken 17:32
Vet ikke om det bare er meg, men han sammenligner den hele tiden med Leaf, i3, Ioniq og eGolf. Men Tesla har vel tydelig pekt på at Model 3 er en konkurrent til Audi A4, BMW 3er og Benz C-klasse?

Om man vurderer en TM3 så kan det være flere grunner til det. Den du nevner er dersom man ser etter en bil i A4/3-serie/C-klasse segmentet, en annen grunn kan være fordi man ser etter en elbil. Bjørn - som selv kjører og viker som er "solgt" på segmentet "elbil" - tok naturlig nok utgangspunktet i at man ønsker en elbil og sammenlignet med alternativene der.

Kommer man fra de fossile alternativene og heller vurderer Model 3 *på tross av* at den er en elbil så blir det en helt annen sammenligning. Da blir sammenligningen først og fremst "er en elbil bra nok?", samt diskutere kvalitet/"premium-følelser" og interiørmaterialer. Ingen ting av dette siste er enn så lenge kjent godt nok til at man kan ta en meningsfull diskusjon på den biten enda.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

Gordon Retriever

lunitiks

En del designpatenter av karosseri og lykter. Nylig publisert (juli 2017), men samtlige søknader er fra 30.03.2016
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

DrNox

rlnd

2019 Model 3 LR AWD - 2018 Specialized Turbo Vado 3.0 elsykkel - 2015 eGolf (solgt)

sjokomelk

Kjører 2017 Tesla Model X 100D - utlevert 1/12-17
Har fortsatt en 2013 Opel Ampera med OVMS
Reserverte Tesla Model 3 17.01.17

Amoss

Sitat fra: rlnd på torsdag 20. juli 2017, klokken 11:59
Baksetebilde, litt trangt..  https://electrek.co/2017/07/20/tesla-model-3-backseat-interior/

Det hevdes at sjåføren her har satt sete i bakerste posisjon for lett exit fra bilen. Om dette stemmer eller ei kan jeg ikke gå god for.
"Your Model 3 was reserved on 31/03/2016."
ReservationId 364902

anorway

anorway

Sitat fra: rlnd på torsdag 20. juli 2017, klokken 11:59
Baksetebilde, litt trangt..  https://electrek.co/2017/07/20/tesla-model-3-backseat-interior/

Sent fra min ONEPLUS A3003 via Tapatalk

Her er bilder av bilen som er produsert som nummer 7.

Plassen til baksetene ser bedre ut her. Så er nok litt hvordan setene foran er stilt inn.

http://www.teslarati.com/tesla-model-3-7th-production-rear-seat-photos/

erikf

Ser ut til at det er usb-a-utganger. Vet ikke hva de skal brukes til men håper de går over til usb-c snarest. Når du først kjøper en usb-tilkobling som skal benyttes i 20 år bør de gå for den nye standarden.
Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

Knut Røe

A er veldig mye mer utbredt og en standard innen de fleste PC-er blant annet, og stikkontakter med USB. C er den andre enden som regel.
Fortsatt er det meste som selges laget for gammel type og det er det som følger med, like greit å bare holde på det da. Trenger ikke finne opp hjulet flere ganger.

DrNox

Jeg er veldig positiv til design av bilen innvendig. Ryddig og brukervennlig, tror jeg.
MMMHH :P  Sitte i baksetet og sove mens den rolige motoren jobber..Herlige bakseter å slappe av i. Ungene blir heldige :+1:

bno

;D ::) :+1: Unntatt at våre unger vil henvise oss to til baksete tenker jeg.
Reservert Prolestar - Kansellert
VW ID.3 ST Reservert - Kansellert
Ventebil Kona sin E-Up 2016

eKramer

Dette blir en kjekk bil til fruen! Ho kjører for tiden en Mercedes C 2012 model. Denne tror jeg blir nokså lik i størrelsemessig kjøre inntrykk☺
Dolphin grey Model s P85 2013.
Alt utstyr utenom Sikkerhetspakken.

Model 3 reservert 12.06.2017

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA