Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Hvilken farge skal du ha på din M3?

Startet av Egolferinoen, onsdag 02. august 2017, klokken 14:45

« forrige - neste »

Egolferinoen

Hei! Håper noen har svar

Noen som vet om man kan deaktivere ryggesensoroversikten som dukker opp foran ryggekameraet når man setter gir i revers? Det blokkerer sikten ved rygging og er irritererende å trykke den vekk hele tiden.

Vedlegg gikk ikke å laste opp her, så legger ved link til bilde som viser hva jeg sikter til:

http://imgur.com/a/MnzaF

På forhånd, takker for svar :)

Roy e-Nordmann

Du får oppgradere til nye e-golf, der er sensor området gjennomsiktig når ryggekameraet er aktivert.
2017 e-Golf FL Atlantic Blue

Egolferinoen

Hadde håpet på at løsningen var litt billigere enn 300 000+ i ny bil nr2.

Ourasi

Er ikke sikker på hva jeg gjorde (om jeg gjorde noe, men jeg mener jeg fiklet med noe), med min 16' modell så har jeg ikke den store grå rammen rundt bilen, kun bilen og sensorene. Ser derfor alt jeg trenger og mer til. Jeg har heller ikke grå ramme på høyre side på skjermen med innstillinger. Så på min skjerm er det kun ryggebildet og bilen+sensorer, og rammene kommer kun frem ved håndvink foran skjermen.. Lykke til med tweakingen, men her tror jeg du kan fixe det...
E-Golf 2016

steppen

På bilen jeg prøvekjørte her om dagen tror jeg at jeg bare trykket på ryggesensoroversikten, og da ble rammen borte. Ser det er en "klappe-sammen-pil" der.

Sent from my iPad using Tapatalk

geear

Ja, men den (iallfall vår) husker ikke at man har kollapset bildet. Det gjennomsiktige bildet kommer og går litt.
Kjøreglad skeptiker, praktiker, techfreak og BMW fanboy.

ReneM

Jeg tror at alle e-golf har det gjennomsiktige bilde. Rammen rundt den er der fordi du er i nærheten av displayet og valgene kommer frem (og det skjer fordi du beveger hånd over girspaken).

Vent 3 sekunder så forsvinner rammen, eller trykk den veg manuelt.
Hovedbil: 2016 mod E-Golf med det meste av godbitene
Pendlebil: 2014 mod E-Up
Solgt: 2015 Peugeot 508 RXH

Ourasi

På min starter den alltid uten ramme og meny når den settes i "R", og de dukker opp kun når jeg er veldig nære skjermen, slettes ikke ved girspaken.. Slik jeg forstår det er rammen hans alltid tilstede, uten "autogjem meny" og at han må manuellt gjemme den nesten hver eneste gang.. Misstenker et menyvalg som er huket på..
E-Golf 2016

Ove

På min 2015-mod., har popup-vinduet forsvunnet etter at jeg i ren irritasjon fiklet det vekk for en god stund tilbake. Husker ikke hva jeg gjorde, men det var i hvert fall mulig.
e-Golf
i3s 120 Ah
+ noen fosile til sitt bruk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA