Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: BTX8 som kode på ny konfig av X75?

Startet av dnummoe, onsdag 26. juli 2017, klokken 18:43

« forrige - neste »

Knut Røe

Du får altså en bil som er 4-5 måneder gammel når den først kommer? Høres ikke bra ut i hele tatt.

Propell

Mener jeg så Garantien var fra Produksjonsdato i et dokument fra Klargjøringen. Vi mister flere Mnd Garanti med Disse Dresden E-Golfene og ikke vil VW oppgi hva som er funnet på Kvalitetskontroll eller hva som er gjort..
Fikk bilen 15.jun totalt 1,5 Mnd forsinket.. Meget irritert på Norsk Importør har fjernet Dynamiske Baklys og hele Tyskland kjører rundt med dette. Skal høre med NAF advokaten snart.. Ettermonteringen er nedprioritert.
Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

TM

1,5 mnd forsinkelse er nok innenfor det man må akseptere, med mindre leveringstid er spesifisert i kontrakten. Hvis man får en flere mnd. gammel bil og det i mellomtiden har blitt rullet ut ny årsmodell så er saken en annen. Da kan man muligens kunne kreve omlevering og lånebil av samme standard inntil den nye er levert;  alternativt et prisavslag. Jeg har aldri hørt annet enn at garanti regnes fra første registreringsdato, så akkurat det ville jeg ikke vært bekymret for.

GOLF-raider

MS Autopride har lagt 3 døgn ved kaia i Bremerhaven. Men
i går kom bilfrakteren MS ARABIAN BREEZE til Oslo / Kneppeskjær
med nye biler. Dette skipet er nesten tre ganger større enn
Autopride som går nærmest fast i ruten; så man kan regne med
at etter feriemåneden var det nødvendig å frakte et større
antall biler fra Tyskland på en kjøl.
http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:726261/mmsi:563373000/imo:8202355/vessel:ARABIAN_BREEZE
ORKANGER
E-Golf; prod.uke 7/15 • V-P • lev.02 03 2015
Peugeot 407 SW/2007
Traktor Volvo BM 500/1977

GOLF-raider

ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

GOLF-raider

Nå i august går bilimporten så det suser.
Bilfrakteren MS ARABIAN BREEZE kom i morges til
Oslo;  fra Bremerhaven med nye biler fra Tyskland:
http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:726261/mmsi:563373000/imo:8202355/vessel:ARABIAN_BREEZE
ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

dnummoe

Siden jeg startet denne tråden, så får jeg vel nevne at DER fikk jeg bilen min... Bestilt 7. januar, fikk den i dag, 28. august.

:D

Plaster på såret ble en mnd gratis lånebil + rabatt...

Pippus

Sitat fra: dnummoe på mandag 28. august 2017, klokken 23:27
Siden jeg startet denne tråden, så får jeg vel nevne at DER fikk jeg bilen min... Bestilt 7. januar, fikk den i dag, 28. august.

Grattis @dnummoe.....ikke en dag for tidlig :+1:...Derimot mange dager for seint :laugh:

Ecinnaj

Hvor mye fikk du i rabatt.
Gjorde de det selv eller måtte du be om det? Jeg bestilte 8 februar å får min i morgen :)

Sent fra min SM-N910F via Tapatalk

brako79

Heldig der, bestilte noen dager før deg, og fikk tilbud om leiebil (polo) til 6k pr mnd, 2000km.
Leiebilen utgikk til fordel for busskort, samt nabobil i enkelte perioder.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

dnummoe

Sitat fra: Ecinnaj på tirsdag 29. august 2017, klokken 22:27
Hvor mye fikk du i rabatt.
Gjorde de det selv eller måtte du be om det? Jeg bestilte 8 februar å får min i morgen :)
Jeg fikk 8.000kr i rabatt. Fikk tilbud om "lånebil" for tre mnd siden, og siden jeg ikke tok den ut før siste måneden så fikk jeg da rabatt for de to månedene jeg ikke tok ut "lånebil". I praksis leiebil, altså...

GOLF-raider

Nå i september har det vært livlig trafikk i importhavnene mht. bilimport.
MS ARABIAN BREEZE ("Storegut") kastet loss igårkveld fra Drammen bilhavn
og stevner nu mot Wallhamn i Sverige for å laste svenske kjøretøy som skal
eksporteres ut i verden. Skipet losset også den 11. september i Drammen:
http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2733771
MS AUTOPRIDE har nærmest gått hele tiden i skytteltrafikk mellom
Bremerhaven i Tyskland og Sjursøya i Oslo:
http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=999273
ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA