Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: BTX8 som kode på ny konfig av X75?

Startet av dnummoe, onsdag 26. juli 2017, klokken 18:43

« forrige - neste »

electrique

Hvor i landet bor du Fisker? Da nærmer nok min seg også. Må høre med forhandleren.

Sent from my iPhone using Tapatalk

GOLF-raider

MS AUTOPRIDE er nu i Skagerak på tur til Sjursøya; lastet med biler.
http://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:299717/zoom:9
Ankomst Oslo Havn:  «2017 June 4th, 16:36:00 UTC  Oslo»
http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=2658650
ORKANGER
E-Golf; prod.uke 7/15 • V-P • lev.02 03 2015
Peugeot 407 SW/2007
Traktor Volvo BM 500/1977

RS

Da er bilen klar for henting imorgen.

Laffa

Min ståer i klargjørings kø..
Kom i forrige uke og skal klargjøres 14//6

RS

Min ble klargjørt hos forhandleren. Gleder meg til imorgen.

Peacock

Uffda. Hvor i Norge er det?.Venter bil snart. Håper Møller Bærum/Slependen ikke bruker så lang tid. Har solgt bil, og er en bil short.Samt er over normalt gira på Egolfen.
VW 300 E-golf Peacock Green Juni/2017

RS

Sitat fra: Peacock på tirsdag 06. juni 2017, klokken 21:22
Uffda. Hvor i Norge er det?.Venter bil snart. Håper Møller Bærum/Slependen ikke bruker så lang tid. Har solgt bil, og er en bil short.Samt er over normalt gira på Egolfen.

Oslo

sap_2000

Henter Dresden-eGolfen på torsdag.
Sitter p.t med to biler fra før. '15 egolf og '16 Passat GTE. Begge så og si fullastede med utstyr. 

Planen var opprinnelig å bytte ut eGolfen, men nå vurderer vi å bli helelektriske da vi i familien har tilgang til 4x4 diesel med hengerfeste de få gangene vi vil trenge det. 

Per i dag sloss vi om eGolfen og passaten til nesten 600k listepris blir alt for ofte bare stående.

Får hente ut eGolfen først og så finne ut hvilken bil som må gå.... :-\
Mvh. SAP - Helelektriske fra juni 2017

simon.s

Sitat fra: sap_2000 på tirsdag 06. juni 2017, klokken 22:00
Henter Dresden-eGolfen på torsdag.
Sitter p.t med to biler fra før. '15 egolf og '16 Passat GTE. Begge så og si fullastede med utstyr. 

Planen var opprinnelig å bytte ut eGolfen, men nå vurderer vi å bli helelektriske da vi i familien har tilgang til 4x4 diesel med hengerfeste de få gangene vi vil trenge det. 

Per i dag sloss vi om eGolfen og passaten til nesten 600k listepris blir alt for ofte bare stående.

Får hente ut eGolfen først og så finne ut hvilken bil som må gå.... :-\

Ja du har litt av ett luksusproblem  ;)
2019 Tesla Model 3 SR+
e-Golf 2018 solgt
Opel Amper-e bestilt med full pakke. KANSELERT

GOLF-raider

MS AUTOPRIDE kom til Drammen Havn / Holmen
torsdag kveld med ny forsyning biler til ventende nordmenn
ATA: 2017-06-08 17:50 LT (UTC +2)
http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:299717/mmsi:255801560/imo:9131955/vessel:AUTOPRIDE

Autopride flyttet seg i natt fra Drammen til Sjursøya:
NO-DRM  ATD : 2017-06-09 02:22 LT (UTC +2)
NO-OSL  ATA: 2017-06-09 05:41 LT (UTC +2)
ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

GOLF-raider

MS AUTOPRIDE er nu på tur inn til Sjursøya i Oslo
lastet med nye biler:
DE BRV  ATD: 2017-06-11 03:44
NO OSL  ETA: 2017-06-12 05:18 LT (UTC +2))
http://www.shipspotting.com/gallery/photo.php?lid=900284
ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

GOLF-raider

ORKANGER
Peugeot 407 SW/2007

sybo

Jeg skulle hatt min 19 juni. Men prata med de fredagen før, og da sier de den er ikke klar da. Den var fremdeles i Tyskland. Uka etter prata jeg med dem igjen, og fikk beskjed om at den hadde stått i Mosel(?) siden 9 juni, og ikke noe var skjedd etter dette. De skulle sjekke hva som har skjedd, får så beskjed om at den er forsinket med intill 3 uker, og dette uten at de kunne si at den er på plass innen 3 uker. Utrolig kjipt å gå å vente slik. Jeg solgte min gamle e-golf med lovnad om 19 juni. De har i det minste gitt meg gratis leiebil fram til jeg får min e-golf. Bare surt å vente. Men skjedde det samme med min første e-golf, den var nesten 2 mnd forsinket den pga sommerferie på fabrikken da de.

Striker

Min bil var produsert i uke 22,og har da vært ferdig i 3 uker. Jeg har samme da samme problem. Den har stått der nede siden det,og selger visste ikke hvorfor. Har hele tiden gått ut i fra levering i slutten av juni,og dermed lagt ut den gamle for salg.
Selger sa til meg i dag at det var mulig den var plukket ut for utvidet kvalitetskontroll. Det vil igjen si at bilen tidligst blir klar for utsendelse fra uke 30. Etter det kan man vel regne 2-4 uker før bilen er klar for levering til meg(bor sentralt på østlandet)
Hva kan man forvente seg av lånebil?
Føler jeg har vært veldig uheldig med mine to e-golf kjøp. Den første bestilte jeg med varmepumpe,og den måtte jeg vente på i 7-8 uker ekstra fordi de skulle teste ut varmepumpa.
Denne bilen jeg venter på nå,ble forhåndsreservert 2 nov. i fjor. Det ble skrevet kontrakt 22 des. Dengang hadde de shetlandsbeige interiør som jeg valgte. I feb. får jeg vite at biler med dette interiøret ble forsinket,og produksjonen av disse ble utsatt til uke 22.
Så der er jeg altså nå. Bilen er ferdig,står i Tyskland,gjort det i 3 uker,selger vet ikke hvorfor,og heller ikke når jeg får den.

sybo

Godt vi kan vente i sammen da Striker ;)
Det er utrolig frustrerende å ikke vite sånn som dette.
Jeg fikk en polo i leiebil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA