Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Oppgradert performance - hva med biler på vei?

Startet av Lokführer, tirsdag 25. juli 2017, klokken 21:57

« forrige - neste »

bergie

Nå ser det ut til at den nominelle renten er endret til 1,69% på 75-modellene

Edit: Sorry. Ser ut til at det er 0,25% på desktop-siden (jeg sjekket mobil).

Sent from my iPhone using Tapatalk
Tesla Model X 75D - Levert 3 Nov 2017

HalvorV

Var innom Tesla på Forus i dag.
"Rentekampanjen var egentlig over på torsdag, er en feil som gjør at den henger igjen enda" kunne den hyggelige selgeren opplyse om.

Uansett.. billig lån da
Tesla Model 3 Performance - Oh Happy days!
Hyundai Kona - Lempet over på en stakkar før overtagelse
Audi e-tron quattro Kansellert
TMX 75 Bestilt - Kansellert

peik

Ligger fortsatt inne 0,25%. Rart at det skal ta så lang tid å rette feilen...
- for tiden uten elbil, solgt Tesla S 90D, kansellert M3

boxer72

Tesla model x, hvit og Renault zoe, hvit perlemor

peik

Den linken fungerer ikke, eller så er det til en gruppe jeg ikke er med i... Prøvde å ringe for å høre, men får kun tilbud om å legge igjen beskjed.

boxer72

Sitat fra: peik på tirsdag 15. august 2017, klokken 09:09
Den linken fungerer ikke, eller så er det til en gruppe jeg ikke er med i... Prøvde å ringe for å høre, men får kun tilbud om å legge igjen beskjed.
Screenshot fra posten jeg prøvde å linke ifra

Sent fra min Lenovo YT-X703F via Tapatalk

Tesla model x, hvit og Renault zoe, hvit perlemor

peik

krokhol

Interessant. 100% lån til den renta altså ut august?

ludwig_holberg

Det er nytt at det også gjelder inventory 100D, er det ikke..?

morpheos

Nja, det var en del som fikk det i juni mener jeg. Jeg var litt snurt fordi jeg spurte ved bestilling om det gjaldt inventory, og fikk beskjed om at det kun gjaldt 75D og 90D nybestilling. Så det har vært mye rart.

Nikolai

Ifølge selger i Stavanger så gjaldt kun rentetilbudet på inventorybiler/biler på vei inn. Ingen nye bestillinger.
Han sa at for nye bestillinger så gikk fristen ut igår (mandag)

Glemte å sjekke om det gjaldt for inventory 100 biler

Dlikse

Noen som vet om de får inn nye inventory biler hele tiden? Ser det har kommet en god del nye de siste dagene på teslainventory.com.
Ser også at prisen som oppgis på teslainventory.com er høyere enn den som oppgis når du trykker på link til annonsen. Noen som vet grunnen til deT?

spirrevipp

Kommer nye inventorybiler løpende etterhvert som folk avbestiller.

Prisene på Teslainventory er hentet ut på et eller annet tidspunkt, mens når man klikker seg videre så kommer man til Tesla sin side som jeg antar er live-ish.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Vader

mpkoh

Angivelig er kampanjen over, men før de klarer å få fjernet renten fra siden deres på nettet, må de gi alle som viser til den, de betingelsene.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA