Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Hundebur

Startet av Rsk1, søndag 23. juli 2017, klokken 13:08

« forrige - neste »

Rsk1

Hei.
I fjord høst kjøpte jeg en ny i3 94ah hos Sulland bil i Trondheim. Fikk da beskjed fra selger at de var tomme for 3-fase type 2 kabler, så jeg kunne komme innom seinere for å bytte. Ringte igjen på nyåret og fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn enda. Ringte på nytt Sulland i dag og fikk beskjed om at de aldri har levert bilen med 3-fase type 2 kabel. Selgeren har selvfølgelig slutta, så jeg måtte snakke med en annen. Har noen av dere som har kjøpt 94ah-versjonen fått 3-fase kabel med bilen, eller er det vanlig praksis å levere 1-fase kabel?
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Lileep

Sitat fra: Rsk1 på onsdag 10. mai 2017, klokken 18:06
Hei.
I fjord høst kjøpte jeg en ny i3 94ah hos Sulland bil i Trondheim. Fikk da beskjed fra selger at de var tomme for 3-fase type 2 kabler, så jeg kunne komme innom seinere for å bytte. Ringte igjen på nyåret og fikk beskjed om at de ikke hadde fått inn enda. Ringte på nytt Sulland i dag og fikk beskjed om at de aldri har levert bilen med 3-fase type 2 kabel. Selgeren har selvfølgelig slutta, så jeg måtte snakke med en annen. Har noen av dere som har kjøpt 94ah-versjonen fått 3-fase kabel med bilen, eller er det vanlig praksis å levere 1-fase kabel?
Vi fikk med det når vi henta bilen i november

Smbob

Hei. Fikk vår i3 i november 2016. Kjøpt hos Sulland i Trondheim. Fikk også samme beskjeden når vi hentet bilen; At BMW var fri for kabler med at disse skulle bli ettersendt og vi skulle bli kontaktet. Var innom i slutten av januar og spurte etter kabel og fikk da utlevert en ladekabel. De hadde fått disse ettersendt til de bilene som ble levert uten 3-fase type2 kabel. Selger som vi kjøpte av sluttet ved årsskiftet så kabel ble utlevert av den nyansatte selgeren. Du får stikke innom dem igjen og høre. Hvis ikke kan du kontakte ham som solgte deg bilen og høre om han husker. Han jobber på en butikk på Lade.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Polstar 2 - estimert levering august 2020
BMW i3 120Ah - 2019 Melbourne Rød
BMW i3 94Ah - 2018 Marathon Edition (solgt)
BMW i3 94Ah - 2016 Protonic blue (solgt)
BMW 525d xDrive

Rsk1

Flott! Fikk beskjed av delelageret å ta kontakt med han nye i3 selgeren. Så da får jeg håpe det ordner seg :)
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

Autowinder

Fikk med dette midt i mars, blå og vesentlig tykkere kabel enn den gule med kontrollboks. Lett spiralsnodd med egen oppbevaringsbag. Ikke godta (for) kort uttrekkbar kabel.
TM3 LR AWD «Amore Odiata»

Rsk1

Var innom Sulland bil i dag. De ordnet ny kabel problemfritt. Type blå tykk.
Takker for alle svar!
Bmw i3 94ah (Solgt)
Model 3 LR

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA