Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Store mengder (brukte?) Model S utenfor service-senteret i Sørlandsparken

Startet av jcnorway, søndag 23. juli 2017, klokken 08:07

« forrige - neste »

Cookie Monster

Er det mulig, virker som man ført får en skade kommer resten på også :P

Hadde en Yaris lånebil fra Avis for en del år tilbake over 3-4 dager. Ble på den tiden påkjørt 2 ganger. Først var det ei som kjørte i ræva på bilen i kø i sakte fart. Ble et lite merke så skrev skademelding. Dagen etter var jeg å handlet på kiwi og da var det ei som rygget på bilen. Sa heldigvis i fra så fikk skrevet skademelding igjen.

Han lo greit han karen på Avis når jeg leverte bilen igjen med 2 skader jeg hadde skademelding på ikke var min skyld.

Sånn utenom de gangene har det aldri skjedd noe med mine biler. Må ha vært noe med den lånebilen som trakk til seg slike  ;D
2015 P85D

OlaM

Veldig greit å få samlet opp skadene til ett verkstedbesøk!

jcnorway

Var innom Bilkosmetikk i dag morges og fikk vist dem den ekstra skaden. De inkluderer den i det opprinnelige prisoverslaget så da slapp man billig unna denne gangen.  :+1:
Kjøretøy: Tesla Model S 75D (2017)

Øggen

Da snudde det til å bli "hell i uhell" heldigvis  :laugh:
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
CyberTruck TriMotor/FSD

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA