Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: LEAFSPY - her kan du dele dine resultater

Startet av Vollis47, lørdag 22. juli 2017, klokken 21:13

« forrige - neste »

Vollis47

Fra pålitelig hold, ordføreren i Sokndal, hører jeg at det i forbindelse med vindkraftprosjektet som nå er i gang, skal det etableres hurtigladestasjoner både i Hauge og i Åna Sira. Dette blir bra for elbilturister. Håper mange jobber for at dette prosjektet får en bedre fremdrift enn hurtiglading i Sirdal.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

Jan Ole Eik

Det er bra! Dette (Nr. 44)er en vei som krever mye energi/strøm. Så her er det på sin plass med hurtigladere.Regner med at det lages lading til alle biler. Selv om det er Citaslow, så håper jeg det går hurtig.Både med etableringen og ladingen....

Vollis47

Min høyst pålitelige kilde, Ordføreren i Sokndal, sier nå at ladestasjon skal være klar i Åna Sira i løpet av inneværende måned og i Hauge i Dalane, ved YX stasjonen i neste måned. Det blir bra for mange elbilister.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

Vollis47

Da blei det midten av oktober før Fortum-laderen var i drift ved Joker ÅnaSira. Den gjør det lettere å være elbilist også utenom E39. Og snart kommer det også en ladestasjon i Haua. Gode saker.
Kristiansand / Egersund, Zaptec Pro ladebokser
Tesla MS 75D, juni 2018
Kia Soul 30kWh, juni 2017 (solgt)
Nissan e-NV 200, februar 2016 (solgt)
Peugeot ion, august 2015 (solgt)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA