Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: Lynnedslag og tordenvær

Startet av Saberhagen, mandag 17. juli 2017, klokken 18:41

« forrige - neste »

Saberhagen

Sitat fra: Tuten på onsdag 21. juni 2017, klokken 12:41
Blir veldig skuffet hvis min 75D ikke blir levert med Alcantara tak og dash etter lang diskusjon med gutta på Rud. De sa at har jeg premiumpakken så vil jeg uansett få det, og at det er veldig lenge siden det ble levert bil med stofftak.

Er jo ganske spesielt at Tesla selv ikke vet hva som inngår i pakkene sine, og at det oppstår diskusjon mellom to ansatte når jeg tar opp spørsmålet.

Det samme sa min selger til meg hos Tesla.. Men vet ikke hvor mye de er til å stole på for å være ærlig.

Tuten

Til syvende og sist så får man ikke det produktet man ble forespeilet ved kjøp, og det syns ikke jeg er greit.
Reservert Audi e-tron quattro
2017 Model S 75D

iCar

Sitat fra: Tuten på onsdag 21. juni 2017, klokken 11:48
Sitat fra: iCar på onsdag 21. juni 2017, klokken 01:04

Tok levering av en 75D med de nye stoffsetene på fredag  og kan
bekrefte at det ikke er alcantara tak, men derimot alcantara på deler av dashbord, ifølge ryktene så er det nå også fjernet helt på nye biler fra forrige uke

Da har du ikke valgt premiumpakken?

Jeg har premium pakka.
Kjøpte også fra Rud, selger sjekket og bekreftet det
i ettertid at det ikke skal være Alcantara tak
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

rmr

Så alcantara tak får man kun med når man kjøper skinn da? Eller er alcantara tak helt borte fra alle biler nå?
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

alda

Sitat fra: iCar på onsdag 21. juni 2017, klokken 14:19
Sitat fra: Tuten på onsdag 21. juni 2017, klokken 11:48
Sitat fra: iCar på onsdag 21. juni 2017, klokken 01:04

Tok levering av en 75D med de nye stoffsetene på fredag  og kan
bekrefte at det ikke er alcantara tak, men derimot alcantara på deler av dashbord, ifølge ryktene så er det nå også fjernet helt på nye biler fra forrige uke

Da har du ikke valgt premiumpakken?

Jeg har premium pakka.
Kjøpte også fra Rud, selger sjekket og bekreftet det
i ettertid at det ikke skal være Alcantara tak

Alcantaratak eller icke er tydligen kopplat till sätevalg - måste välja skinn för att få detta. Premium gav tidigare alcantara i tillägg på dashboard och armlener + evt. någon annanstans.... Nu får man visst ingen alcantara öht. om man inte väljer skinn - oavsett premium eller inte.
Har själv faceliftbil utan premiumpakke - men med alcantaratak (har nextgensäten).
Citroen C-Zero 2015 - "Lilla Blå"   - solgt 03/20
Tesla Model S60D 2016 (20.09) - "Big Blue"
-Reservert Tesla Model 3 03/18 - kansellerad
-Peugeot E-208 2020 (03.03) - "Flash"

Somni

Egentlig like greit at det er standard tak når man velger stoffseter. Synes det er en bedre kombinasjon.
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

Softblue

Ganske grei video av helt standard bil med stoff seter. Ser faktisk ut som denne har alcantara headliner, selv om den ikke har premiumpakke, så det er kanskje litt tilfeldig hva de har på lager og bruker i produksjonen.

Slenger på en video til av tekstil seter:

2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban.
70.000 elektriske kilometer.

Saberhagen

Det er vel ikke de setene der som kommer standard nå lenger..

iCar

De setene på video er nok ikke de nye standard setene.
Det er den gamle typen
Model S 75D Pearl White - Levert 16.06.17
Model ≡ LR Midnight Silver - Levert 23.02.19
Mercedes-Benz EQ C - Reservert 13.09.17
Kjører 100% elektrisk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA