Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Bestilt inventory bil, kan ikke se estimert leveringsdato

Startet av stefse, mandag 17. juli 2017, klokken 17:33

« forrige - neste »

elektrolux

Kommer ann på hvilket batteri du ønsker.

Kan f.eks montere celler fra Berlingo. De klarer fint 30kW effekt ved 72V
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

stefse

har du et bilde av denne skapningen? Må være godkjent for den hastigheten også mtp bremser osv
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

elektrolux

Lovlig sent. Står på fjernlager i Polen. Men skal forsøke å få tatt et bilde før jeg flyr hjem om få timer.

Bremser kan oppgraderes. Bare å si fra så montere vi f. eks brembo bremser på den.  :D
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

stefse

ikke helt overbevist her men.
Det jeg sikter til er en el-variant av noe slikt som dette:
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=98185725

Selvsagt godkjent med norske skilt. Det er vel MVA fritak for EL motorsykkel?
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

Johan99

#19
Hm.I forhold til denne tassen må vel BMW C-evolution være eit råskinn. Vectrix kan vel også vere raskare, med 28 elhestar. Det skal vere bratt for å ikkje klare 100.
Men viss det er økonomi som ligg bak treng ofte elkjøretøy ein del km for å konkurrere. Denne er billig og bensinutgifter små, så den virker som eit godt val.
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

elektrolux

Sitat fra: stefse på torsdag 22. juni 2017, klokken 19:47
ikke helt overbevist her men.
Det jeg sikter til er en el-variant av noe slikt som dette:
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=98185725

Selvsagt godkjent med norske skilt. Det er vel MVA fritak for EL motorsykkel?

Vectrix'en min er rimeligere, kjørt mindre, går raskere, trenger ikke årlig service, kan kjøres med A1 sertifikat etc etc.

Ehh. Eneste er vel rekkevidden og ladetiden. der må Vectrix gi tapt.
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

stefse

Sitat fra: elektrolux på torsdag 22. juni 2017, klokken 22:41
Sitat fra: stefse på torsdag 22. juni 2017, klokken 19:47
ikke helt overbevist her men.
Det jeg sikter til er en el-variant av noe slikt som dette:
https://www.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=98185725

Selvsagt godkjent med norske skilt. Det er vel MVA fritak for EL motorsykkel?

Vectrix'en min er rimeligere, kjørt mindre, går raskere, trenger ikke årlig service, kan kjøres med A1 sertifikat etc etc.

Ehh. Eneste er vel rekkevidden og ladetiden. der må Vectrix gi tapt.
Hmm, de vil vel kanskje komme med en lithium versjon etterhvert?  Har A sertifikat, så det er ikke noe problem.
Tesla Model3
VW eGolf - solgt

elektrolux

Har litium batteri til den. Gir ca 120+ rekkevidde
Stavanger:

Selger ladeutstyr via http://elbilhjelpen.no AS

Har hatt trimma City El, Citroen AX elektro
Har for tiden Tesla S85 VW e-Up, Peugeot P106 og Citroen Saxo, C1 EVie,  og Berlingo nye modellen, div. Think Classic og City 2010 model og Norges eneste Cree SAM og Chin 3 hjuler samt Vectric scooter. Kjøpt Fiat X 1/9 for elektrifisering og venter på Sort Solo EV #635 og Artega Karo for levering sommeren 2020

Daglig leder i elbilhjelpen.no

Johan99

Støtter dette.
Min Vectrix har gått 25 000 no. Bygde om til Lithium ved 21 000. Den vart 20 kg lettare, og raskare. Avhenging av software går den 100, 110 og muligens 120. Skal være meget bratt for å ikkje klare 100. På normale veiar går den 110 med passasjer, overalt. Stor nok til voksen mann, 193 cm.
Med unntak av NIMH-batteri og tilhøyrande temperaturfølarar er den solid og driftsikker.  Stor vindskjerm er fint å ha i Norge. I mitt vognkort står det Klasse A, den tilsvarer ca Suzuki Burgman 400.
Tesla M3. Vectrix ombygd til Lithium. Tidlegare BMW I3 94Ah.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA