Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sv: En liten dekk- og felgguide

Startet av RAS, lørdag 15. juli 2017, klokken 15:45

« forrige - neste »

RAS

Gummimattene er umulig å få ren, flere som har opplevd det samme?
Noen som har brukt noe middel som fungerer bra? Etter å ha brukt mange forskjellige kjemikalier er de fremdeles
brun/flekkete etter sand og skitt i vinter.

Glemte å ta bilder:-X
Snart i3 94Ah Fluid Black
2015 i3 Arravani Gray

Autowinder

TM3 LR AWD «Amore Odiata»

PionerThink

Har ikke prøv dette de siste årene pga mattene ikke har vært så ille ??? Husker vagt at jeg dynket de med avfetting for noen biler siden og brukte deretter ganske nærgående høytrykksspyler. Det gjorde susen :+1:
P.S. De har jo slike klyper på selvvaskeanleggene for å henge dem opp og spyle dem, men da får de ikke ligge "dynket" i avfetting, for det tror jeg hjelper på og tar litt mer :P
Grå BMW i3 I01 2014-modell i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012-modell, gått 53 500 km, solgt
Grå Think 2001-modell, USA-utgave, solgt.

Klykken

Surfex HD sterkt blandet (1:5 f.eks) og en børste. Skrubb, spyl og ferdig. Helt rene får du de kanskje ikke, men ikke langt unna.
Skrubber dekksidene med samme oppskrift, og påfører gummifornyer (Gtechniq T1). Dette kan til nøds gjøres på mattene også, men jeg er redd de kan bli litt glatte, så har ikke gjort det på mine..
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17
Tesla Model S85D April 2015, kjøpt juli 2018
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA