Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sv: Handlare som har AE för provkörning?

Startet av zementh, lørdag 15. juli 2017, klokken 07:49

« forrige - neste »

Hyperstress

Noen som har bilder av skinnsetene? Lokale sjappa har bare fått inn tøyseter.
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

Erl

Tillater meg å kopiere dette bildet fra et medlem på FB-gruppa for e-Golf.
Venter på vår med skinn som står ferdig i Dresden.

TM

Er fargen grå, eller er det sorte skinnseter som ser grå ut på bildet ?

sybo

Jeg ville hatt elektriske seter på min med skinn. Selger sa først at det kom senere, mens ier nå at det ikke kommer pga vekt. Han pleier ha rett info.

Erl

Sitat fra: TM på fredag 05. mai 2017, klokken 05:35
Er fargen grå, eller er det sorte skinnseter som ser grå ut på bildet ?

Eieren skrev de er sorte. Hverken stoff- eller skinnsetene er vel kullsorte, selv om de heter titansort tror jeg. Har sett skinn i nye GTE i samme farge og de er atskillig mørkere enn bildet tilsier.

brako79

Du får jo skinnsetene levert med fargen "pure grey" også.
Vil tro at titansort er mørkere, type koksgrå.
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

gamer73

titansort skinn-setene i min 2016 model E-golf er ivertfall helt sorte (dvs slik som sorte skinnseter skal være). Vil tror det samme gjelder i den nye E-golfen så lenge dem har titansort i beskrivelsen...

emmern

Finnes det ikke elektriske stoffseter? Jeg prøvde IONIQ og likte elektriske seter med minne ganske godt. Går de i det minste tilbake når du åpner døra eller skrur av?
Tesla Model S 75D 2018
e-Golf 2018 300 FL

sybo

Sitat fra: emmern på lørdag 06. mai 2017, klokken 00:51
Finnes det ikke elektriske stoffseter? Jeg prøvde IONIQ og likte elektriske seter med minne ganske godt. Går de i det minste tilbake når du åpner døra eller skrur av?

Iflg min selger så kommer det ikke elektriske seter pga vekt

emmern

Tesla Model S 75D 2018
e-Golf 2018 300 FL

TM

Er det noen som var sett gode biler av skinnseter i pure grey.
Er ikke veldig begeistret for sorte skinnseter, og lyse skinnseter er sårbart med tanke på misfarging. Pure Grey virker som et godt kompromiss i teorien, men synes det er litt skummelt å bestille før jeg har sett det.

eivhelle

Sitat fra: TM på onsdag 10. mai 2017, klokken 06:48
Er ikke veldig begeistret for sorte skinnseter, og lyse skinnseter er sårbart med tanke på misfarging. Pure Grey virker som et godt kompromiss i teorien, men synes det er litt skummelt å bestille før jeg har sett det.
Har bestilt pure grey skinnseter og regner med at bilen min kommer i løpet av uka. Skal få tatt noen bilder når den ankommer butikken.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

brako79

Sitat fra: TM på onsdag 10. mai 2017, klokken 06:48
Har bestilt pure grey, men får vel ikke bilen før i månedskiftet :-(
///Mvh
Kristian
'17 e-Golf juni / res 14.11 - levert 14.6.
'93 M5T
'89 325ixT

TM

Hvilken utvendig farge har dere valgt sammen med "pure grey" interiør ?

eivhelle

Tok noen kjappe bilder utenfra. Litt vanskelige forhold med regnvær, men fargen på setene fremstår riktig på bildet. Skal få tatt litt bedre bilder på fredag når jeg overtar bilen.

Utvendig farge : Tungsten silver
Seter : pure grey skinn.
2020 Audi etron 50, 71kWH, Catalynia Red
2017 VW e-Golf, 35.8kWh, Tungsten Silver
2015 VW e-Golf, 24.2kWh, Pacific blue, Solgt

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA